مقالات

اثر مکمل ژل رویال در تقویت حافظه کنکوری ها

| بازدید : 15920

تغذیه در دوران کنکور

سال کنکور برای بسیاری از کنکوری ها دوره ی حساس و بسیار ویژه ای است که بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و دقت است. یکی از موضوعاتی که نقش بسیار بزرگی را در بهبود کیفیت عملکرد کنکوری ها ایفا می کند، مسئله تغذیه و رژیم غذایی مناسب آن ها است. غالبا کنکوری ها و پدر و مادرهای آن ها  به دنبال یافتن راهکارهایی برای تقویت حافظه و عدم فراموشی مطالب مطالعه شده هستند. در این مقاله به برخی از راه حل های موثر در تقویت حافظه و کاهش فراموشی اشاره خواهیم کرد.

 بیشتر درباره هانی ژل بخوانید!

مکمل ژل رویال

اثر مکمل ژل رویال درتقویت حافظه ی کنکوری ها

حجم دروس مطالعه شده در دوران کنکور بسیار زیاد است، به طوری که، بسیاری از کنکوری ها  از فراموش کردن و عدم به یادآوری مطالب در سر جلسه کنکور نگران بوده و این موضوع آن ها را مضطرب می کند. نتایج تحقیقات انجام شده در رابطه با اثر مکمل ژل رویال در تقویت حافظه و بهبود قوای ذهنی، نشانگر آن است که مصرف این مکمل می تواند سبب بهبود حافظه شناختی، یادگیری و تقویت قوای ذهنی شود.

همچنین مکمل ژل رویال حاوی انتقال دهنده های عصبی مانند استیل کولین و نور اپی نفرین است، که این انتقال دهنده های عصبی به نوبه خود تاثیر بسیار مهمی را در بهبود یادگیری و حافظه ی کنکوری ها اعمال می‌ کنند.

تاثیر ورزش در تقویت سیستم ایمنی بدن

 

اثر مکمل ژل رویال در جلوگیری از فراموشی در کنکوری ها

در صورت بروز عدم تعادل بین مقادیر رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها در بدن، روند اکسیداسیون تشدید شده و منجر به بروز حالتی به نام استرس اکسیداتیو در بدن می گردد. در صورت بروز این حالت رادیکال‌های آزاد به وجود آمده می توانند به پروتئین ها، اسیدهای نوکلئیک و غشاء ها حمله کرده و با مختل کردن عملکرد سلول حالاتی مانند فراموشی در کنکوری ها را پدید آورند. بنابراین راه حل چیست؟ با چه روشی می توانیم میزان استرس اکسیداتیو و فراموشی را کاهش داده و از حداکثر قوای ذهن خود در جلسه کنکور استفاده کنیم؟

پیشنهاد ما به شما مصرف مکمل ژل رویال است. مکمل ژل رویال با محتوای آنتی اکسیدانی خود، به خوبی قادر است روند اکسیداسیون را کاهش داده و از بروز حالت فراموشی در کنکوری ها جلوگیری کند.

 

تاثیر مکمل ژل رویال بر تکثیر سلول های مغزی در کنکوری ها

این پرسش در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد که آیا ماده ای وجود دارد که بتواند منجر به تکثیر سلول های مغزی و تقویت حافظه در افراد شود؟ پاسخ این سوال مثبت است؛ بله! خوشبختانه مکمل ژل رویال حاوی یک نوع اسید چرب غیر اشباع  به نام "10-هیدروکسی- 2- دکانوئیک اسید" است که این ترکیب  قادر به تکثیر سلول های مغزی بوده و به طرز چشمگیری حافظه افراد را تقویت می کند. بنابراین در صورتی که تصور می کنید، به سختی می توانید مطالب درسی کنکور را به خاطر بسپارید؛ توصیه ما به شما مصرف مکمل ژل رویال است. از این ترکیب بی نظیر طبیعی استفاده کنید و از توانایی های مغزی خود بهره بیشتری ببرید.

خستگی در دوران کنکور و رفع آن با مکمل ژل رویال

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کنکوری ها با آن مواجه هستند؛ خستگی و عدم  دستیابی به انرژی کافی است. توصیه ما به شما این است که ابتدا به پزشک مراجعه کرده و با ارزیابی آزمایش های خونی، علت بروز خستگی در خود را بررسی کرده و در صورت بروز مشکل آن را بر طرف کنید. البته علل تمامی خستگی ها، ناشی از مشکل یا بیماری خاصی نبوده و می تواند صرفا ناشی از درس خواندن زیاد در دوران کنکور باشد. در صورتی که پس از اندکی درس خواندن، به راحتی خسته و خواب آلود می شوید و دیگر توانایی ادامه مطالعه را ندارید و دوست دارید بیشتر استراحت کرده و بخوابید؛ می توانید از مکمل ژل رویال استفاده کنید.

مکمل ژل رویال یکی از بهترین منابع ویتامین های گروه B است. یکی از بارز ترین نقش های ویتامین های گروه B نیز جلوگیری از خستگی و افزایش انرژی در بدن است؛ بنابراین با مصرف مکمل ژل رویال، می توانید از بروز خستگی و خواب آلودگی زود هنگام جلوگیری کرده و ساعات مطالعه خود را در دوران کنکور افزایش دهید.

 

در جلسه کنکور چه بخوریم؟

بیشتر کنکوری ها به خاطر  شرایط استرس زا جلسه کنکور، توانایی تمرکز و دقت خود را از دست داده و در این ماراتون بزرگ علمی شکست می خورند. با مصرف ترکیبات قندی در این شرایط، می توان به کنترل قند خون و بهبود استرس و اضطراب کمک بسیار زیادی کرد. ۱۰ تا ۱۶ درصد ترکیب مکمل ژل رویال متشکل از قند بوده و به جلوگیری از بروز افت قند خون در کنکوری ها کمک می کند.

در صورت بروز حالت افت قند خون و از دست دادن توانایی تمرکز و دقت، موثرترین گام استفاده از یک مایع حاوی قند برای بهبود اوضاع است. زیرا قند موجود در مایعات بسیار سریع تر از  مواد غذایی جامد دیگر در اختیار سلول ها قرار می گیرد و به بازگشت فرد به حالت نرمال کمک می کند.

 

استفاده از نوشیدنی های درب دار در جلسه کنکور

در جلسه کنکور، حتما از نوشیدنی های درب دار استفاده کنید. زیرا در صورت استفاده از نوشیدنی های بدون درب (نوشیدنی های نی دار) در هر لحظه احتمال ریختن نوشیدنی بر روی پاسخبرگ شما وجود دارد، و در صورت بروز این اتفاق پاسخ نامه ی شما به دلیل کربنی بودن دستگاه های تصحیح، مورد تصحیح قرار نمی گیرد و این یعنی خداحافظی با کنکور! خوشبختانه بسته بندی مکمل ژل رویال هانی ژل نیز به صورت درب دار بوده، بنابراین می توانید با خیال راحت از آن میل کنید.

 

فرصت ناکافی برای استفاده از تغذیه در جلسه کنکور

وقتی بحث از تغذیه مناسب در جلسه کنکور به میان می آید، بسیاری از کنکوری ها بیان می کنند که به دلیل زمان محدود نمی توانند وقتی را به خوردن اختصاص دهند. هیچ گاه، این استدلال اشتباه را سرلوحه کار خود قرار ندهید. سوخت اصلی مغز، قند گلوکز است؛ بنابرین در صورت عدم استفاده از مواد غذایی، سوختی در اختیار مغز قرار نگرفته و قدرت عملکردهای مغزی کاهش می یابد. اما با این حال، با توجه به زمان محدود بهتر است از مایعات حاوی قند که جذب سریعتری دارند و در زمان کمتری نیز میل می شوند، استفاده کنید. ۱۰ تا ۱۶ درصد ترکیب مکمل ژل رویال هانی ژل متشکل از قند بوده که سوخت اصلی مغز را تامین می کند.

 

فواید شربت هانی ژل

 


3 نظر ثبت شده است
مهدی اقا

دیگه گفتین به هر روشی شده این ژله رو بفروشین برای هر چیزی یک مقاله درست کردین .هههه

پاسخ
هانی ژل

خیر ما طبق تحقیفاتی که داشتیم و در سایت های خارجی هم تمامی منابع و اطلاعات وجود داره سرچ بفرمایید میبینید که ژل رویال برای تمامی موارد ذکر شده مفید است

امير

سلام چنددرصد هاني ژل داراي ژل رويال هست؟

پاسخ
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات