مقالات

ژل رویال درمانی برای انواع سرطان

| بازدید : 8370

سرطان واژه ترسناکی برای تولید بیش‌ازحد سلول‌های بدن است. البته سلول‌های بدن ما در طول روزبه تعداد خیلی زیادی تخریب می‌شود و در کنار آن سلول‌های تازه‌ای ساخته می‌شود. در این چرخه، سلول‌های زیادی تولید می‌شود و جای سلول‌های از بین رفته را می‌گیرد و همچنین سلول‌های اضافی از بین می‌روند. وقتی این چرخه به مشکل برمی‌خورد و سلول‌های تولیدشده نمی‌توانند از بین روند، توده‌ای از سلول‌ها به وجود می‌آید که به آن سرطان می‌گویند.

این سلول‌های سرطانی که عموماً نابالغ هستند، ممکن است در محلی که به وجود آمده‌اند، ثابت بمانند که به آن‌ها سرطان خوش‌خیم می‌گویند و همچنین ممکن است در بدن حرکت کنند و دیگر نواحی را نیز درگیر کند که به آن بدخیم می‌گویند (در این حالت در اصطلاح پزشکی می‌گویند که تومور که همان سلول‌های بیش‌ازحد تولیدشده هستند، متاستاز داده است).

درمان سرطان با ژل رویال

حال از مبحث تعریف و توضیح سرطان که بگذریم در این مقاله می‌خواهیم به معرفی ماده شگفت‌انگیزی بپردازیم که می‌تواند به بهبود سرطان یا جلوگیری از تولید آن کمک کند. بسیار شگفت‌انگیز است که بدانید ژل رویال احتمالاً می‌تواند اشکال مختلف سرطان را درمان کند.

احتمالا شنیده یا دیده‌اید که بسیاری از مردم درگذشته و حتی در همین روزها، در اثر ابتلا به سرطان از بین ما رفته و می‌روند. در این شرایط نیز باوجوداینکه متخصصان و محققان به دنبال راهی برای پیدا کردن درمان برای انواع سرطان‌ها هستند، متأسفانه این تلاش به نتیجه قطعی و درستی منجر نشده است و هنوز به دنبال یافتن روش‌های مؤثری برای مقابله با این نوع بیماری کشنده؛ یعنی ابتلا به سرطان هستند.

 بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد افرادی که به ایدز یا ویروس HIV مبتلا هستند، بعد از تشخیص این بیماری می‌توانند تا حداکثر 20 سال زنده بمانند. البته این رقم آماری برای اکثریت افراد مبتلا را بیان می‌کند و ممکن است استثناهایی باشند که بتواند تعداد سال‌های معدودی، بیشتر از 20 سال نیز، زنده بمانند و زندگی کنند.

امروزه تقریباً تنها روش ممکن برای درمان سرطان، استفاده از پرتودرمانی و شیمی‌درمانی است. متأسفانه، تنها معدودی از بیماران می‌توانند در این مسیر دردناک و سخت زنده بمانند و روش‌های درمانی خود را کامل کنند. حتی اگر افرادی بتوانند از این بیماری با انجام این‌گونه درمان‌ها، جان سالم به دربرند نیز، به‌احتمال‌زیاد از عوارض جانبی انجام آن رنج می‌برند.

 

ژل رویال ژل رویال جایگزینی درمانی اما طبیعی در بیماری های سرطانی

موارد گفته‌شده، دلیل اصلی برای بیشتر افرادی است که به سرطان مبتلا شده‌اند و به دنبال جایگزینی روشی برای درمان بیماری‌شان هستند. چه‌بهتر که این روش یک درمان طبیعی باشد. خوشبختانه، ژل رویال توسط متخصصان بهداشت و محققین کشف‌شده است و یک ماده طبیعی پرخاصیت است که توسط زنبورهای عسل تولید می‌شود. این ماده درواقع سرشار از مواد مغذی قدرتمندی است که قادر به درمان انواع مختلف بیماری‌ها، ازجمله سرطان‌ها است. در حال حاضر بسیاری از مطالعات و آزمایش‌های دقیقی وجود دارد که استفاده از این ماده تولیدشده توسط زنبورعسل را در درمان و بهبود بیماران سرطانی، مؤثر می‌داند. حتی در برخی از موارد دیده‌شده که فرد مبتلابه سرطان که از این ماده نیز استفاده می‌کرده، به‌طور کامل بهبودیافته است.

طبق یکی از مطالعات انجام‌شده توسط متخصصان پزشکی و محققان بر روی بیمارانشان که از سرطان رنج می‌برده‌اند ، آن‌ها دریافتند که ژل رویال در مسدود کردن BPA کاملاً مؤثر است. این ماده نوعی استروژن است که در تسریع تولید سلول‌های سرطانی نقش مهمی دارد. گذشته از تأثیراتی که بر روی BPA دارد، این ماده تولیدشده توسط زنبورعسل، همچنین قادر به جلوگیری از تشکیل سلول‌های MC-7 است. این سلول‌ها نوعی از سلول‌های مخرب هستند که باعث ایجاد سرطان در سینه و دهانه رحم در خانم‌ها می‌شوند.

نتیجه جالب دیگری که پس از انجام تحقیقات بسیار مشخص شد، این است که در نسخه 2009-BMC (طب مکمل و جایگزین) که در سال 2009 منتشر شد، گروهی از محققان ژاپنی دریافتند که ژل رویال با سرکوب خون‌رسانی به تومور، می‌تواند با سرطان و این سلول‌های تکثیر شونده مبارزه کند. دانشمندان این نکته را هنگام آزمایش این ماده و تأثیرات آن بر روی بافت‌های وریدی ناف، کشف کردند و به این نکته مهم دست یافتند.

احتمالاً از مطالبی که در ادامه خواهید خواند، تعجب کنید! در طی تحقیق جالبی که توسط برخی محققان کنجکاو در مدت‌زمانی طولانی انجام شد، اطلاعاتی در مورد افرادی که ژل رویال مصرف کرده‌اند، در مقابل افرادی که از این ژل استفاده نکرده‌اند، به دست آمد. نتیجه به این صورت بود که وقوع مرگ به علت سرطان یا وجود سلول‌های سرطانی در بدن افراد، در گروهی از افراد از این ژل رویال به‌صورت منظم، استفاده می‌کردند، نسبت به افرادی که از این ماده پرارزش استفاده نمی‌کردند، کمتر بود! بااین‌حال، هنوز هیچ مطالعه و تحقیق دیگری برای حمایت از نتیجه این پژوهش، انجام‌نشده است.

 

ژل رویال به‌عنوان یک پشتیبان و نسخه بک آپ، برای درمان سرطان

ژل رویال، عسل ارگانیک، گرده، پروپولیس و موم زنبورعسل، همگی محصولات زنبورعسل هستند که دارای مواد مغذی ارزشمندی برای سلامتی هستند و می‌توانند در مقابل سرطان مفید واقع شوند. مشابه ژل رویال، "پروپولیس" نیز ماده‌ای است که به‌طور مستقیم و طبیعی توسط حشرات زنبورعسل تولید می‌شود. درواقع نوعی مایع رزینی و چسبناک است که توسط زنبورها تولید می‌شود و به‌طور خاص، از آن برای تقویت و حفظ ثبات کندو خود استفاده می‌کنند.

باوجود ارائه نتایج تحقیقات و مطالعات انجام‌شده در مورد تأثیرات ژل رویال بر روی بهبود سرطان، هنوز هم نیاز به تحقیقات بیشتر است. البته همچنان پزشکان متخصص فقط آن‌ها را به‌عنوان نوعی درمان پشتیبان پیشنهاد می‌کنند و  انجام آن بدون در نظر گرفتن دیگر روش‌های تائید شده را توصیه نمی‌کنند. پس اگر به این فکر هستید که از ژل رویال برای بهبود سرطان و از بین رفتن سلول‌های سرطانی استفاده کنید، راه‌کارهای پزشکتان را نادیده نگیرید و حتماً در کنار مسیری که پزشکتان برای درمان شما، پیشنهاد می‌کند، از این ماده فوق‌العاده پرخاصیت نیز استفاده کنید.

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره شد، روش‌های درمانی فعلی برای درمان سرطان، یعنی شیمی‌درمانی و پرتودرمانی، اغلب منجر به وجود آمدن عوارض جانبی فراوان برای بیماران می‌شود. درواقع این عوارض جانبی باعث ضعف کلی بدن بیمار می‌شود که غالباً ناشی از میکروارگانیسم‌هایی است که ممکن است به سلول‌های سفید آسیب وارد کند و ایمنی بدن را کاهش دهد و یا در مواردی خاص آن را به‌طور کامل از بین ببرد. این موضوع در حالی است که بیمارانی که بدن ضعیف دارند، ممکن است پس از انجام مراحل درمان خود، احساس خستگی و یا حالت تهوع کنند. این شرایط می‌تواند بدتر هم شود و یک بیمار در حین این‌گونه درمان‌ها  ممکن است به سوختگی پوست، زخم شدن دهان و ریزش مو نیز دچار شود.

اما با مصرف ژل رویال ، بدن یک اسیدآمینه قدرتمند دریافت می‌کند که با میکروارگانیسم‌ها مبارزه می‌کند. گذشته از احیا قوای بدن و انرژی بخشیدن به آن، این ماده غذایی دارای مواد مغذی ضروری برای حفظ و ارتقای سلامت نیز هست که مانع از رشد بیشتر تومورها می‌شود و به از بین رفتن آن‌ها نیز کمک می‌کند.

خواص ژل رویال

موارد گفته‌شده تنها مختص افرادی که به سرطان مبتلا شده‌اند نیست و با فرض اینکه فرد خاصی سالم و بدون داشتن سلول‌های سرطان تشخیص داده شود، وی هنوز نیاز به حفظ یک رژیم غذایی متعادل است. این رژیم غذایی باید حاوی مواد مغذی و سودمندی باشد، به‌ویژه آن دسته از مواد غذایی که توسط پزشک توصیه می‌شود.

در اکثر موارد غذاهایی مانند هویج، چغندر، سیر، انگور، سیب‌زمینی شیرین، پرتقال، لیمو، کلم برو کلی و اسفناج پیشنهاد می‌شود زیرا این مواد، علاوه بر خاصیت‌هایی شناخته‌شده‌ای که دارند، دارای مواد مغذی هستند که می‌توانند از بروز سرطان جلوگیری کنند. اما اگر بیمار به محصولات زنبورعسل حساسیت نداشته باشد، بهترین نوع غذایی که توصیه می‌شود، همچنان ژل رویال است. دلیل این توصیه هم آن است که ژل رویال، تمام مواد مغذی موجود در آن غذاهای ذکرشده را دارد. به‌طور خلاصه، این بسته کامل است.

البته این صحبت به این معنی نیست که تنها از ژل رویال استفاده کنید، بلکه این بدان معنی است که در رژیم غذایی‌تان، این ماده غذایی پرخاصیت و مهم را نیز جای دهید، چراکه می‌تواند کمبود مواد مغذی لازم در بدنتان را جبران کند و به همراه دیگر مواد غذایی، به تقویت سیستم ایمنی بدنتان و حتی شادابی جسم و ظاهرتان کمک کند.

اگر جز افرادی هستید که به سرطان دچار گشته‌اید و از این موضوع رنج می‌برید بهتر است در کنار راهنمایی‌های پزشکتان و حتی در کنار مسیری از درمان که برای شما در نظر گرفته‌شده است، از این ماده پرخاصیت و مهم نیز استفاده کنید. این موضوع پیشنهاد نمی‌شود که درصورتی‌که از وجود سلول‌های سرطانی در بدن، اطلاع یافتید، به پزشک مراجعه نکرده یا روند درمان خود را ناقص انجام داده یا آن را رها کنید و تنها به استفاده از ژل رویال بسنده کنید.

اگر جز افرادی هستید که در خانواده‌ای قرار دارید که در آن خانواده افرادی که سرطان دارند، وجود دارند و یا احتمال اینکه شما نیز خدایی نکرده به سرطان مبتلا شوید، وجود دارد، بهتر است به‌طور منظم از این ماده فوق‌العاده استفاده کنید و با مواد غذایی مختلف ازجمله تمام مواد تولیدی زنبورعسل (که در بالا نیز گفته شد)، سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کرده و مواد لازم را به سلول‌های بدن برسانید.

درنهایت اگر جز افرادی هستید که نه فرد مبتلا به سرطانی را در اطراف و خانواده خود می‌بینید و نه مشکل خاصی برای شما وجود دارد، می‌توانید از این ماده فوق‌العاده استفاده کنید تا در کنار آنتی‌اکسیدان بالایی که دریافت می‌کنید، مواد غذایی لازم و متفاوت موردنیاز بدنتان را نیز دریافت کنید و خودتان را از ابتلا به بیماری‌های مختلف مصون دارید!

 

 


مقالات برگزیده
مقالات مرتبط
ویدئوهای مرتبط
کلمات کلیدی
هیچ نظری ثبت نشده است
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات