مقالات

ژل رویال چیست؟

| بازدید : 34252

در جهت معرفی ژل رویال سعی می‌کنیم با هم مزایا، خواص و فواید ژل رویال را بررسی کنیم و سپس به معرفی ژل رویال هانی ژل بپردازیم. اگر به دنبال اطلاعات کاملی در خصوص ژل رویال هستید، کافیست روی عنوان مورد نظرتان کلیک کنید تا مطلب مورد نظرتان را مشاهده کنید: 

ژل رویال چیست؟ 

خاصیت های ژل رویال

ژل رویال و عملکرد آن در بدن

ترکیبات ژل رویال

هانی ژل رویال چیست

خواص هانی ژل

مصرف ژل رویال

مراکز فروش هانی ژل

 

ژل رویال چیست؟

ژل رویال عسل که به نام ژل سلطنتی، ژل ملکه زنبور عسل در میان مردم شناخته شده است، یک ماده شیری رنگ است که فقط غذای ملکه زنبورها یا زنبور سلطنتی از آن بعنوان غذا استفاده می‌کند پس یک ماده بسیار قوی و محدود و با قیمت بالا می‌باشد. ژل سلطنتی عسل یک ماده بسیار پر انرژی و جزو مواد گرم بوده که دارای خواص درمانی و فواید زیاد است که برای برطرف کردن بسیاری از بیماری‌ها در طب ایرانی سنتی استفاده می‌گردد.

در این مقاله سعی خواهیم کرد فواید و مزایای استفاده از ژل رویال را شرح دهیم و در نهایت در صورت نیاز به تهیه می‌توانید از فواید ژل رویال هانی ژل مطلع گردید و آنرا بصورت آنلاین از طریق شبکه دارویی و داروخانه‌های آنلاین معرفی شده تهیه نمایید.
ژل رویال خالص طبیعی دارای شرایط نگهداری خاصی می‌باشد و تمامی خواص درمان آن در ماندگاری محصول و نگهداری صحیح از آن می‌باشد. ژل رویال هانی ژل را می توان یک معجزه طبیعی نام برد که کمک بزرگی به افزایش سیستم ایمنی بدن و محافظ بدن در مقابل بیماری‌ها انجام می‌دهد.
ژل سلطنتی رویال عسل در واقع ماده‌ای بود که در آن علاوه بر وجود شهد گیاهان مختلف، ترشح غدد زنبورهای عسل نیز وجود دارد لذا دارای ترکیب گیاهی و حیوانی بوده و خاصیت و فواید درمانی آن از عسل بسیار بیشتر و شگفت انگیزتر است.
ژل رویال یک ماده واقعا معجزه آسا است که علاوه بر بالابردن قدرت ملکه زنبورها در انسان نیز قدرت و توانایی جسمی را بسیار زیاد می‌کند. این ژل حاوی 60 الی 70 درصد آب (ترشح غدد زنبور عسل)، 10 تا 16 درصد قند، 3 تا 6 درصد چربی، 2 الی 3 درصد ویتامین، املاح و اسیدهای آمینه است. این ماده به منظور رشد و نمو زنبور ملکه تولید می‌گردد.

مکمل ژل رویال دارای فواید و مزایای بسیار زیادی است؛ به طوری که امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ در سرتاسر جهان در حال تحقیق و بررسی دقیق ترکیبات معجزه‌گر این ماده شفابخش هستند. بسیاری از افرادی که از مکمل ژل رویال استفاده کرده بودند، بیان کردند که با مصرف این مکمل شاهد افزایش بسیار زیاد در سطح انرژی و بهبود کارایی بدن خود بودند. همچنین این افراد بیان کردند که مصرف مکمل ژل رویال به تنظیم بهتر ریتم خواب آنها نیز کمک کرد. مکمل ژل رویال به طور چشمگیری شفافیت و زیبایی پوست آنها را نیز افزایش داد.

راه های مقابله با کرونا

ترکیبات ژل رویال

ژل رویال یک ماده ژله‌ای اسیدی بوده که حاوی ترکیبات زیر است. این ترکیبات هرکدام با درصد مشخصی در ژل رویال وجود دارند:

  • آب (60٪ -70٪)
  • شکر (5/7٪ -23٪)
  • لیپیدها (3٪ -8٪)
  • پروتئین ها (18٪ -9٪)
  • مقادیر اندکی از ویتامین ها و مواد معدنی
  • هورمون ها

با این حال ترکیب تمامی انواع ژل رویال یکسان نبوده و تحت تاثیر فاکتورهایی مانند موقعیت جغرافیایی و محل زندگی زنبورها، موقعیت زمانی (فصول مختلف سال) و گل های موجود در آن ناحیه متفاوت است. یکی از ترکیبات فعال موجود در مکمل ژل رویال، ماده‌ای به نام رویالیزین است؛ این ترکیب یک اسید چرب بوده که دارای خواص ضد باکتریایی منحصر به فردی است. البته پپتیدهای موجود در مکمل ژل رویال نیز دارای خاصیت ضد باکتریایی موثری هستند.

مکمل ژل رویال حاوی ۱۸۵ ترکیب فعال بیولوژیکی است. وجود هورمون‌هایی مانند تستوسترون، پروژسترون، پرولاکتین و استرادیول در ترکیبات ژل رویال گزارش شده است. مکمل ژل رویال همچنین حاوی ترکیباتی به نام فلاونوئید نیز است که فواید بسیاری را در جهت بهبود سلامتی بدن ارائه می‌دهند.

خواص ژل رویال

ژل رویال دارای خواص و فواید بیشماری هست که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. این ماده خدادادی و خاص برای درمان و یا پیشگیری از خیلی بیماری‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. مهمترین واصلی‌ترین خواص ژل رویال را در ادامه باهم بررسی می‌کنیم.

تقویت سیستم ایمنی با ژل رویال

پروتئین و ویتامین‌های موجود در ژل رویال در تقویت سیستم ایمنی بدن بدن بسیار تاثیر گذار هستند. مصرف ژل رویال به مبارزه بهتر گلبول‌های سفید با باکتری‌ها و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. مصرف ژل رویال واکنش‌های ناشی از ترشح هیستامین (ماده‌ای که در پاسخ به جراحت و آلرژی در بدن آزاد می‌شود) را سرکوب می‌کند، همچنین ژل رویال در تقویت سیستم ایمنی تاثیر بسزایی دارد.

هانی ژل

بهبود عملکرد مغزی

ژل رویال با انواع آنتی اکسیدانهایی که دارد از اسیدهای چرب بافت مغز در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می‌کند و این امر در بهبود بیماری آلزایمر نیز تاثیر بسزایی دارد. ژل رویال حاوی مواد مغذی است که مواد شیمیایی موجود در سطح مغز را متعادل می‌کند و باعث کنترل سطح استرس و اضطراب می‌شود. در چند مطالعه انجام شده بیان شده است که ژل رویال در بهبود افسردگی نیز می‌تواند موثر باشد.

خواص درمانی ژل رویال برای بیماران آلزایمری

مصرف ژل رویال می‌تواند عملکرد اعصاب را تقویت کرده و در نتیجه سبب بهبود بیماری آلزایمر شود. بیماری آلزایمر این روزها تبدیل به بیماری شایعی شده است و ژل رویال می‌تواند از ابتلا به این بیماری جلوگیری کند و برخلاف داروهای شیمیایی استفاده از ژل رویال هیچگونه عوارضی در روند درمان بیماری آلزایمر ندارد.

خواص ژل رویال در دوران یائسگی خانم‌ها

مصرف ژل رویال می‌تواند در کاهش عوارض یائسگی بسیار موثر واقع شود. از عوارض یائسگی می‌توان تغییرات فشار خون، عصبانیت، افسردگی و زود رنجی را نام برد. جهت کنترل این عوارض ژل رویال سلطنتی پیشنهاد ما به شماست. مواد غنی موجود در ژل رویال در بهبود این عوارض تاثیر فوق العاده‌ای دارد. ژل رویال خاصیت انرژی بخشی زیادی دارد و مصرف آن در این دوران از حس افسردگی می‌کاهد.

ژل رویال و تاثیر آن بر خستگی

ژل رویال هانی ژل می‌تواند در بهبود خستگی ناشی از انواع بیماری‌ها مانند سرطان و ام اس موثر باشد. هانی ژل رویال با توجه به ترکیبات آن دارای مواد بسیار مغذی و انرژی‌زا می‌باشد که برای از بین بردن خستگی و ضعف بدن بسیار مفید است. هانی ژل را می‌توان بعنوان یک شربت انرژی زای طبیعی نام برد و با مصرف آن، از خستگی و یا ضعف احتمالی پیشگیری کرد.

ژل رویال و تنظیم فشار خون

ژل رویال می‌تواند به عنوان یک راه حل درمانی برای بیماری‌های قلبی و فشار خون مصرف شود. مصرف مداوم و مرتب ژل رویال طبیعی می‌تواند در کاهش کلسترول و فشار خون موثر باشد. همچنین برخی تحقیقات انجام شده بیانگر این موضوع هستند که مصرف ژل رویال بر گردش خون در مغز اثرات مثبتی دارد و این موضوع می‌تواند در بهبود بیمارانی که فشار خون دارند سبب بهبود این بیماری شود.

درمان فشار خون با ژل رویال

ژل رویال هانی ژل

بهبود دیابت با ژل رویال

ژل رویال بر درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر است و خواص درمانی بسیاری دارد از جمله این خواص تاثیر ژل رویال بر درمان دیابت است. ژل رویال می‌تواند جهت کنترل سطح قند خون به بیماران دیابتی کمک کند.

ژل رویال و پیشگیری از پوکی استخوان

مصرف ژل رویال باعث جذب بیشتر کلسیم می‌شود. همچنین خود ژل رویال منبع بسیار خوبی برای ویتامین ب 12 و کلسیم می‌باشد. پوکی استخوان مقوله‌ای است که در سن‌های بالا گریبان گیر افراد زیادی می‌شود و دغدغه بسیاری از مردم می‌باشد. در نتیجه استفاده از مواد غذایی که بتواند در تقویت استخوان‌ها موثر باشد هم در پیشگیری و در مان این بیماری می‌تواند موثر واقع شود. ژل رویال ماده است که در درمان پوکی استخوان می‌تواند مفید باشد.

ژل رویال و تاثیر آن بر بهبود گوارش

ژل رویال منبع خوبی از بیفیدو باکتریا می‌باشد. بیفیدو باکتریا، باکتری مفیدی است که منجر به بهبود گوارش و هضم می‌گردد.

خواص ژل رویال بر درمان زخم

تاثیر عسل بر بهبود زخم‌ها بر کسی پنهان نیست و در بهبود زخم‌ها از عسل استفاده می‌شود. از آنجایی که ژل رویال حاوی ترکیب عسل و عناب می‌باشد  تاثیر آن بر درمان زخم‌ها بسیار بیشتر می‌باشد.

ژل رویال و درمان ناباروری مردان

ژل رویال ماده‌ای است که، ملکه از آن تغذیه می‌کند. ملکه برای تولد میلیون‌ها نوزاد، به ژل رویال نیاز دارد. ژل رویال موجب تخمک گذاری ملکه زنبورها می‌شود و نسل‌های آینده به وسیله 2000 تخمی که در هر روز به وسیله ملکه تولید می‌شود؛ پدید می‌آیند! به همین دلیل است که ژل رویال به عنوان مکمل تقویت کننده باروری مورد بررسی قرار گرفته است.

ژل رویال و درمان چاقی

چاقی نه تنها خود به تنهایی بیماری خطرناکی است بلکه باعث بوجود آمدن بیماری‌هایی چون دیابت، کبد چرب و بسیاری بیماری های خطرناک دیگر می‌شود. عوامل متعددی بر چاقی افراد تاثیر گذار است که یکی از مهم ترین آنها سطح پایین متابولیسم می‌باشد. تحرک کم و عادت‌های غذایی نادرست همگی از عوامل چاقی هستند.

یکی از بهترین راه حل ها برای کنترل چاقی کنترل متابولیسم بدن می‌باشد. ژل رویال با کنترل متابولیسم بدن تاثیر فوق العاده‌ای در درمان چاقی دارد. مصرف ژل رویال باعث افزایش گرمای تولیدی بدن می‌شود و افزایش گرما بر افزایش سوخت و ساز تاثیر مستقیم دارد. افزایش سوخت و ساز نیز باعث کاهش وزن می‌شود. مصرف مداوم ژل رویال نه تنها سبب کاهش وزن می‌شود بلکه می‌تواند از بروز چاقی نیز جلوگیری کند.

 ژل رویال و تاثیر آن بر تقویت قوای جنسی

نازایی و ضعف قوای جنسی از جمله مشکلاتی است که در دهه‌های اخیر بسیار رایج شده است. داروهای شیمیایی که برای رفع این مشکل روانه بازار شده در بیشتر مواقع نه تنها تاثیر گذار نبوده بلکه در بسیاری موارد مشکلات بیشتری را به وجود آورده است. تقویت قوای جنسی، بسیاری از مشکلات زوج های جوان را برطرف می‌کند.

ژل رویال یکی از مواد موجود در طبیعت است که در تقویت قوای جنسی بسیار مفید است. ژل رویال نه تنها انرژی را در بدن افزایش می دهد بلکه میل جنسی و قوای جنسی را تقویت می‌کند. از طرف دیگر ژل رویال در درمان سرد مزاجی بانوان نیز تاثیر فوق العاده ای دارد.

جهت اطلاع از فواید هانی ژل رویال، کلیک کنید.

خواص ژل رویال چیست

خواص ژل رویال را می‌دانید؟

این ماده لیمویی یا شیری رنگ که بسیار پر ارزش و گران بها است، دارای حالتی ژله مانند است که در دهان آب می‌گردد؛ دارای ویتامن‌ها و مکمل‌های مفید برای بدن است. ژل رویال دارای پروتئین، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان  است که ارزش دارویی دارد و یک مکمل غذایی طبیعی در طب سنتی ایرانی به‌عنوان داروی طبیعی و ارگانیک استفاده می‌شود.
از مهمترین خاصیت‌های هانی ژل رویال می‌توان موارد زیر را نام برد که توانایی بالا بردن تقویت عمومی بدن، به تعادل رساندن سیستم ایمنی بدن، بالا بردن حافظه، محرک رشد قدی در کودکان در دوران بلوغ، اثرات آنتی اکسیدانی بالا و تنظیم فشار خون است.

یکی از مهمترین مواردی که این ماده شگفت انگیز مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، این است که ژل رویال یک ماده طبیعی بوده و در طبیعت بیرون آمده است و هیچ گونه عوارضی در آن مشاهده نشده است و از روش‌های ترکیبی کارخانه‌ای یا شیمیایی در آن پرهیز شده است؛ بر همین منظور استفاده از این مکمل دارویی قوی در بیماری‌هایی همچون سرطان، بالابردن توان جسمی در ام اس، افزایش قدرت باروری، برطرف شدن نازایی و ناباروری، کاهش کسترول خون، افزایش حافظه، درمان کم خونی و... موثر است.

نگهداری دراز مدت ژل رویال حتما در فریزر باید انجام گردد تا خاصیت آن از بین نرود و برای استفاده از ژل رویال عسل می‌توانید آنرا با عسل مخلوط کنید، یا بصورت خالی در دهان گذاشته تا در دهان آب گردد. حتما توجه کنید که برای استفاده از ژل رویال از قاشق پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید و به هیچ عنوان از قاشق‌های فلزی استفاده نکنید؛ زیرا تمام خاصیت ژل رویال عسل از بین می‌رود. برای استفاده طولانی و نگهداری آن می‌توان آنرا فریز کرد و به مدت طولانی تا 6 ماه نگهداری کرد.
برای استفاده از ژل رویال طبیعی می‌توانید آن‌را با سایر شربت‌های گیاهی نیز مخلوط نمایید ولی بهترین روش استفاده مخلوط کردن آن با عسل و یا استفاده خالی از آن است که هانی ژل نیز یکی از همین ترکیبات است. این محصول برای همگان به جز کودکان زیر 2 سال و افرادی که مشکل قند خون دارند و خانم های شیر ده توصیه نمی‌شود؛ ولیکن برای بقیه اقشار استفاده از آن بلامانع بوده و دارای خواص درمانی و فواید فروانی است.
با توجه به قیمت بالای ژل سلطنتی رویال بسیاری دیده شده است که فروشندگان این محصول آنرا با ناخالصی‌هایی دیگری مخلوط می کنند که این امر علاوه بر آنکه باعث پایین آمدن قدرت و خواص ژل رویال می‌گردد در بعضی موارد دیده شده است که باعث بروز اختلالات شیمیایی در بدن انسان می‌گردد.
ژل رویال هر چه تازه‌تر باشد بسیار مقوی‌تر است و از فروشنده این محصول بخواهید که محصول تازه، طبیعی و بدون مواد نگهدارنده را در اختیار شما قرار دهد تا در هنگام استفاده برای بیمارانی همچون سرطانی و ام اس مشکل پیش نیاید و کمک شایانی در بهبود کیفیت زندگی این بیماران خواهد کرد.
یکی از مهمترین خواص درمانی هانی ژل افزایش قدرت عمومی بدن و بالابردن سیستم ایمنی بدن است که این خاصیت‌ها کمک بسیار زیادی در بیماران سرطانی می‌کند که در طول مدت دوره شیمی درمانی قدرت عمومی بدن را افزایش دهند و بتوانند در مقابل سایر بیماری‌ها و ضعف و خستگی ناشی از آن مقاوت کنند.
از دیگر موارد استفاده ژل رویال برطرف کردن ضعف، خستگی و سردردهای مزمن می‌باشد؛ که برای خانم‌ها و ورزشکاران حرفه ای مفید است. داروی ژل رویال توانایی بالا بردن توان جسمی و جنسی را نیز دارد و از آن به‌عنوان یک داروی گیاهی برای برطرف کردن مشکل ناباروری و نازایی و افزایش قدرت باروری نیز استفاده می‌گردد.

بیشتر بخوانید: ژل رویال برای ناباروری و نازایی

 

بهبود ضعف ناشی از سرطان

 

نشان داده شده است که ژل رویال تازه می‌تواند از شدت خستگی بکاهد. گروهی از محققان اثرات ژل رویال تازه را بر خستگی در موش‌ها ارزیابی کردند. موش‌ها را در 3 گروه در استخر کوچکی قرار دادند و وادار کردند تا در مدت 2 هفته 5 بار در آن شنا کنند. پایداری موش‌های گروه ژل رویال در مقایسه با گروه‌های دیگر افزایش قابل توجهی داشت. یافته‌ها نشان می‌دهد ژل رویال می‌تواند خستگی بعد از فعالیت ورزشی را کم کند و این اثر با تازه بودن ژل رویال ارتباط دارد.

ژل رویال و عملکرد آن در بدن

ژل رویال می‌تواند بر عملکرد سیستم ایمنی تاثیر بگذارد. در مطالعه توسط گروهی از محققان، ساپرشن واکنش‌های آلرژیک توسط ژل رویال مورد بررسی قرار گرفت. نشان داده شده است این محصول اثرات تعدیل کننده عملکرد ایمنی دارد. ژل رویال سطح سرمی IgE اختصاصی آنتی ژن را در موش‌ها کاهش داد و رهایش هیستامین را از ماست سل‌ها مهار کرد. در نتیجه واکنش حساسیت فوری را ساپرس کرد، ترشح گاما اینترفرون از سلولهای CD4 T مهار شد و تولید IL4 از این سلول‌ها در مقایسه با موش‌های نرمال افزایش داشت. این نتایج نشان می‌دهد که ژل رویال می‌تواند پاسخ‌دهی سیستم ایمنی را تعدیل کند.

اثرات ضد سرطانی ژل رویال

مطالعات مختلف محققان بر روی Royall Jell نشان می‌دهند که این ژل اثرات آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی دارد. گروهی از محققان در مطالعه‌ای اثرات ژل رویال را بر استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی در موش‌ها مطالعه کردند. بهبود بیوشیمیایی، هماتولوژیک و بافت شناختی در موش‌های تغذیه شده با ژل رویال، نشان می‌دهد که این ماده دارای ظرفیت آنتی اکسیدانی می‌باشد. در مطالعه‌ای اثرات ژل رویال بر استرس اکسیداتیو و آپوپتوز در کلیه و کبد در موشهای درمان شده با سیس پلاتین بررسی نشان داده شد ژل رویال اثر حفاظتی قابل توجهی بر روی کبد و کلیه دارد،

ژل رویال سطح پراکسیداسیون چربی را کاهش داد، سطح گلوتاتیون را افزایش داد و فعالیت گلوتاتیون-اس- ترانسفراز و گلوتاتیون پراکسیداز و سوپراکسید دیسموتاز را افزایش داد. در نتیجه می‌توان گفت می توان ژل رویال را در کموتراپی همراه سیس پلاتین تجویز کرد تا استرس اکسیداتیو و آپوپتوز ناشی از سیس پلاتین کاهش یابد. در مطالعه ای دیگراثرات محافظتی ژل رویال در مقابل استرس اکسیداتیو علیه کلیه در موش‌های درمان شده با سیس پلاتین را بررسی کرده‌اند. در گروهی که ژل رویال همراه با سیس پلاتین داده شد، در پارامترهای استرس اکسیداتیو و پارامترهای بیوشیمیایی بهبود مشاهده شد. نتیجه اینکه ژل رویال دارای خواص آنتی اکسیدانی است.

نتیجه اینکه ژل رویال می‌تواند بعنوان یک غذای عملگرا با نقش آنتی اکسیدانی بالا و غنی از املاح ضروری مصرف شود. در مطالعه‌ای که توسط گروهی از محققان صورت گرفت، اثرات ژل رویال بر استرس اکسیداتیو ناشی از فومونیزین در موش ها بررسی شد. نشان داده شد گروهی از موشها که تحت تغذیه با ژل رویال بودند، بطور مشخصی در شاخص‌های مختلف شامل وزن بدن، وضعیت تغذیه‌ای، آنزیم های کبدی، پروفایل چربی سرم، کراتینین و اسید اوریک سرم، نمای هیستولوژیک و هیستوکمیکال کبد و کلیه آنها بهبودی داشتند. نتیجه اینکه ژل رویال اثرات حفاظتی علیه سمیت فومونیزین دارند که این اثر وابسته به دوز می‌باشد.

گروهی از محققان در مطالعه‌ای به اثرات ضد تومور ژل رویال پرداخته‌اند. در این مطالعه سلول‌های لوکمیا، سارکوما و تومورهای سولید مورد بررسی قرار گرفته‌اند. نشان داده شد که ژل رویال در غلظت‌های خاص و با تناوب مشخص می‌تواند رشد انواعی از تومورها را مهار کند. در یک مطالعه اثر ژل رویال بر رشد فیبروسارکوما در موش سوری بررسی شد. نتایج نشان داد که میانگین سایز تومور در گروه دریافت کننده ژل رویال کمتر از گروه کنترل بود. نتیجه اینکه ژل رویال نقش مهمی در کنترل و پسرفت فیبروسارکوما دارد.

ژل رویال

هانی ژل چیست؟

هانی ژل یک غذا داروی (شربت خوراکی) فراسودمند فرآوری شده، حاوی عسل و ژل رویال و عصاره عناب است. ژل عسل رویال ترکیبی مغذی است که به عنوان غذای ملکه زنبورها موجب باروری فوق العاده و عمر طولانی او می‌گردد. هانی ژل یک شربت غلیظ شده و ترکیبی از ژل رویال خالص، عسل طبی طبیعی و عصاره میوه عناب همراه با مواد مغذی بوده که پس از 5 سال تحقیق در مرکز رشد دانشگاه تهیه و با تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو به تولید رسید.

هانی ژل رویال یک شربت غلیظ شده است که از ترکیبات مواد مغذی عسل طبی و طبیعی، عصاره عناب و ژل رویال و سایر ترکیبات ریز مغذی های دیگر تشکیل شده که از ترکیب آنها شربت غلیظ شده هانی ژل بدست آمده است. با توجه به ترکیبات آن و خاصیت های هر کدام از مواد اصلی آن (ژل رویال، عناب و عسل) از این این دارو می‌توان به عنوان یه مکمل فراسودمند برای تمامی سنین و افراد توصیه کرد.

خواص هانی ژل رویال

  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • افزایش قدرت جسمی بدن
  • برطرف کردن سردرد های میگرنی
  • متعادل سازی توان جسمی و برطرف کردن ضعف بدن
  • برطرف کردن خستگی بدن ناشی از فعالیت سنگین و ورزش
  • افزایش حافظه و برطرف کردن آلزایمر
  • افزایش قد در کودکان و نوجوانان
  • متعادل سازی کلسترول بدن
  • افزایش توان جنسی و افزایش قدرت باروری برای نازایی
  • برطرف کردن مشکلات خانم‌ها در دوران یائسگی
  • افزایش قدرت باروری در مردان

موارد مصرف هانی ژل

بهبود خستگی در بیماران مبتلا به ام اس و سرطان، کاهش علایم سرماخوردگی و آنفولانزا، پیشگیری از بروز سرطان، تقویت قوای عمومی در ضعف ناشی از بیماری‌های گوناگون و تامین مواد مغذی مورد نیاز برای تندرستی عمومی و موثر بر رشد کودکان، بهبود خونسازی، افزایش توان جسمی و تعدیل سیستم ایمنی، ضد التهاب، آنتی اکسیدان، آنتی باکتریال، تامین ریزمغذی‌های مورد نیاز سلول‌های بدن، افزایش قد و حافظه، انرژی زای طبیعی برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند.

شربت هانی ژل فقط برای افرادی که منع استفاده از عسل را دارند، عدم استفاده از آن توصیه شده است.

هانی ژل و افزایش ایمنی بدن

یکی از مهمترین مزایا و نقاط قوت ترکیبات هانی ژل افزایش سیستم ایمنی بدن است. با توجه به آنکه در هانی ژل از ترکیبات ژل رویال طبیعی، عسل طبی و عصاره میوه عناب استفاده شده است همگی اینها در افزایش سیستم ایمنی بدن بسیار کارساز هستند. در واقع شما با مصرف هانی ژل با توجه به ترکیباتی که دارد، ایمنی بدن خود را بالا می‌برید.

مراکز فروش هانی ژل رویال

جهت خرید شربت هانی ژل از طریق سفارش از داروخانه‌های اینترنتی که مورد تایید وزارت بهداشت و این شرکت می‌باشند و یا از طریق عرضه مستقیم در داروخانه‌های اعلام شده در لیست مراکز فروش اقدام فرمایید. همچنین با مراجعه حضوری به داروخانه‌های منتخب تهران و سایر شهرستان‌ها امکان خرید هانی ژل را دارید.

 

فروش اینترنتی ژل رویال

 

دانستنی های ژل رویال در ویکپدیا


مقالات برگزیده
مقالات مرتبط
ویدئوهای مرتبط
کلمات کلیدی
68 نظر ثبت شده است
علی صبوری

فرق ژل رویال با هانی ژل چیه؟ چه خاصیت هایی دارن

پاسخ
هانی ژل

هانی ژل ترکیبی از ژل رویال + عسل + عناب و ریز مغذی های دیگر هست

حامد لطفی

قیمت جدید ژل چقدره؟مقدار ان چند گم هستو

مهری محمدی

واقعا ژل رویال این همه خاصیت دارن؟ چجوری باید بفهمیم که اصل هستن؟ از کجا باید تهیه کنیم؟

پاسخ
هانی ژل

خاصیت های ژل رویال واقعا اثبات شده هستند و در طب سنتی به اثبات رسیده است. اصلش رو خریدن کار سختی هست و از جاهای معتبر باید تهیه کنید- اگر هانی ژل بخواهید که ترکیب از ژل رویال با عسل و.. هست رو از سایت مابخش فروش میتوانید تهیه کنید

Masod.m

سلام.اصلا خرید نکن خیلی جنس قلابی تو بازار هست

ش ب

ژل رویال برای ناباروری مردان کمک میکنه؟ هانی ژل جطور

پاسخ
هانی ژل

هانی ژل قدرت باروری مردان رو بیشتر میکنه و تمایل آنها به میل جنسی رو هم افزایش میدهد

فرناز حسنی

واقعا این هم ژل رویال خاصیت داره؟ از کجا باید تهیه کنیم و چجوری بفهمیم که تقلبی نباشه؟

پاسخ
هانی ژل

بله دقیقا همیطوره- برای همین هم هست که میگیم ژل رویال معجزه خدا برای انسان ها- متاسفانه در هنگام خرید ژل رویال دقت کنید که تقلبی بسیاری در بازار هست- هانی ژل رویال با داشتن مجوز وزارت بهداشت و عرضه در داروخانه ها از این بابت خیلی مطمئن است

مهدی

به نظرتون برای سنین بالا هم میتونه ژل رویال تاثیر گذار باشه؟ واقعیتش من خودم استفاده میکنم و واقعا حس و حالم رو خیلی بهتر کرده ولی نمیدونم برای افراد مسن هم ژل رویال تاثیر گذاراست؟ اثر ژل رویال بیشتر یا هانی ژل؟

پاسخ
هانی ژل

بله میتونه موثر باشه ولیکن به مشکل و بیماری افراد مسن هم بستگی داره ولی بصورت کلی هانی ژل رویال رو یه داروی مکمل و تقویتی میشه گفت که برای بسیاری از بیماری ها میتونه خوب باشه

ابراهیم

سلام. این شربتی که میفرمایید واسه بیماران آلزایمری تاثیری هم داره؟؟

پاسخ
هانی ژل

حتما مقاله ما درباره درمان آلزایمر با ژل رویال را مطالعه کنید

زهرا

سلام ایا نحوه و میزان مصرف این شربت های هانی ژل هم داخل محصول قرار گرفته؟

پاسخ
هانی ژل

سلام مقدار استفاده و نحوه استفاده از هانی ژل رویال داخل پک ها است

خسروشاهی

مصرف ژل رویال برای من که فشار خونم پایین هست به چه صورت باید باشد و ایا واقعا خطر سرطان سینه رو بالا میبره؟

پاسخ
هانی ژل

حتما مقاله درمان فشار خون و مصرف ژل رویال رو بخونید.

مینا. محمدی

به نظرتون برای افزایش حافظه و هوش بچه ها ژل رویال تاثیر گذار هست؟

پاسخ
هانی ژل

ژل رویال در افزایش حافظه واقعا تاثیر گذار هست و شما میتوانید از ترکیبات هانی ژل استفاده کنید که دارای مزایا دیگه ای هم برای فرزندانتان بهره مند شوید.

علی حسینی

اولا فرق هانی ژل با ژل رویال در چیه؟ ما که نفهمیدیم ، بعدش واقعا این همه خاصیت داره ژل رویال؟!

پاسخ
هانی ژل

هانی ژل شربت غلیظ شده ای از ژل رویال و عسل و سایر ترکیبات است که هر کدوم اثرات مثبت خود را دارند و واقعا می تواند گفت که هم ژل رویا و هم هانی ژل واقعا بی نظیرند

افشین سنگ چاپ

من ورزشکارم چند روز ددیگه هم مسابقاتمون شروع می شه می خوام چیزی رو استفاده کنم که بهم انرژی بده و در طول مسابقه بدنم کم نیاره از کدومش استفاده کنم ؟ کدومش بهتره؟

پاسخ
ریحانه

سلام ببخشید برای ناراحتی های پوستی که بخاطر ضعیف بودت سیستم ایمنی بدن به وجود میاد و یک بیماری خودایمنی هست هم تاثیر داره؟

پاسخ
ریحانه

سلام ببخشید برای ناراحتی های پوستی که بخاطر ضعیف بودت سیستم ایمنی بدن به وجود میاد و یک بیماری خودایمنی هست هم تاثیر داره؟

پاسخ
هانی ژل

سلام - هانی ژل و ژل رویال برای افزایش سیستم ایمنی بدن مناسب است

مرضیه غلامی

طریقه مصرف رو میشه بگید چجوری بخوریم روزی چند قاشق ؟ لطفا بهم بگین

پاسخ
هانی ژل

با قاشق چوبی یا پلاستیکی مربا خوری استفاده کنید - روزی 2 الی 4بار

شیوا

سلام من ۱۷ سالمه میخواستم بدونم برای رشد قدژل رویال موثر هست؟

پاسخ
شیوا

سلام من ۱۷ سالمه میخوستم بدونم ژل رویال برای افزایش قدهم موثر هست؟

پاسخ
هانی ژل

در دوران بلوغ و حین سن رشد باشد تاثیرگذار است

زهرا

ژل رویال برای افزایش قد هم خوب هست؟

پاسخ
هانی ژل

ژل رویال برای افزایش قد در سن بلوغ موثر است

عباس عباسی

چطور میشه به شما اعتماد کرد که اصلی باشه کالاتون که وقتی رسید دست ما بفهمیم اصل یعنی فرق اصلی با غیراصلی چیه

پاسخ
هانی ژل

محصول هانی ژل تقلبی ندارد-- تاکید میکنم هانی ژل

حجت

فرمودین ژل رویال باید در فریز باشه تا اثر خودشو حفظ کنه. اما در مطالبتون گفتین میشه هانی ژل را از داروخانه ها هم تهیه کرد. اما این مکمل در فریز داروخانه قرار نداره و در همان قفسه های معمولی داروخانه ها هستش . حال چطور میخواد خاصیتش حفظ بشه ؟!!!!

پاسخ
امیرمهدی

سلام من از ژل رویال خوردم بدنم داغ کرد طبع خودم گرمه ، وقتی خوردم از درون بدنم گرم شد دل درد گرفتم تا صبح چرا اینجوری میشم

پاسخ
هانی ژل

ژل رویال کلا طبع گرمی دارد

elibadoom

سلام مقدار این محصول چقدر است؟یعنی چند میله

پاسخ
نوید

سلام. در هر صد گرم از شربت هانی ژل، چند گرم ژل رویال وجود داره؟

پاسخ
مهدی

آلرژی خیلی شدید دارم انهم آبریزش بینی ایا استفاده این ژل تاثیر داره

پاسخ
هانی ژل

عصاره عناب برای سرما خوردگی خوبه ولی برای حساسیت ارتباطی ندارد

مجید کیانپور

بسیار مکمل قوی میباشد ولی اگر بتونید دو وعده با شکم تقریبا نیمه خالی یا خالی مصرف شود بهتر جواب میگیریم

پاسخ
محمدرضا حبیبی

من محصول شمارو خریداری کردم اول اینکه این محصول هانی ژل دایا باید در یخچال نگهداری بشه ؟ و دوم اینکه مقدار خالص ژل رویال استفاده شده در این محصول چند گرم هستش ؟

پاسخ
هانی ژل

لزومی در نگهداری یخچال نیستولی جای خنک باشد بهتر است

سید عباس طوسی

با سلام و احترام وقت به خیر من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی ورزش گرایش تغذیه ورزشی هستم.تمایل پیدا کردم تا برای پایان نامه از ژل تولیدی شما به عنوان مکمل تمرین استفاده کنم.در صورتی که تمرین شرکت کننده ها یک جلسه تمرین هوازی(کوه پیمائی)باشد به نظر شما روی چه متغییر های وابسته ای بهتر است که آزمایش صورت بگیرد که در یک جلسه تمرین و مصرف ژل رویال بیشترین تاثیر را گذاشته باشد؟پیشنهاد شما در انتخاب ژل کدام محصول است؟ با تشکر از پاسخگوئی شما

پاسخ
محمد کمالی

سلام برای زخم معده هم تاثیر داره

پاسخ
هانی ژل

لطفا مقاله *درمان رفلاکس معده با ژل رویال* را مطالعه فرماید.

محمد کمالی

قیمتشم لطفاً بگید

پاسخ
هانی ژل

برای مشاهده قیمت به لینک فروش در داروخانه ا مراجعه نمایید ولیی فعلا قیمت 120 هزار تومان است

نوشا

ژل رویال عسل همون هانی ژل هست؟ یا هانی ژل برند شما هست؟ قیمت چنده

پاسخ
هانی ژل

ژل رویال محصول غذای ملکه زنبور هاست و هانی ژل محصول شرکت ما که ترکیب ژل رویال و عسل و عناب استفاده شده

میثم راد

سلام خسته نباشین. آیا مصرف ژل رویال یا همین شربت هانی ژل برای افزایش قد کودک دوره زمانی دارد؟

پاسخ
هانی ژل

بله درصورت مصرف در دوره زمانی شربت هانی ژل تاثیرگذار در افزایش قد کودک است.

سمیرا محمدرضایی

من شربت هانی ژل رو خریدم ولی متوجه اندازه ژل رویالش نشدم.

پاسخ
هانی ژل

شربت هانی ژل ترکیبی از ژل رویال سلطنتی، عصاره عناب و عسل است.

نسرتن قلی زاده

واقعا بینظیره ژل رویال. حیف خیلیییی گرونه

پاسخ
مازیار میرزاده

در این فصل که گرم هست ژل رویال رو باید در یخچال بزاریم یا فریزر؟

پاسخ
هانی ژل

مقدار مشخص برای مصرف دوره زمانی نزدیک در یخچال نگهداری شود و مابقی در فریزر.

ساناز م

چقدر باید از محصول شما استفاده کنیم تا اثرش رو مثلا در تقویت ایمتی بدن ببینیم؟

پاسخ
مریم هادی زاده

شما ژل رویال خالص و اصل هم میفروشین؟

پاسخ
هانی ژل

در حال حاضر فقط شربت هانی ژل با ترکیبی از ژل رویال، عسل و عصاره عناب در اختیار شما قرار دارد.

رویا مالکی

سلام خسته نباشید. من سمت شهر ری هستم چندتا داروخانه رفتم شربت هانی ژل رو نداشتند. چطور میشه بخرم؟

پاسخ
هانی ژل

سلام. شما میتوانید از داروخانه های آنلاین موجود در سایت و لینک خرید که گذاشته شده استفاده بفرمایید.

نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات