مقالات

کاهش خستگی بدن با هانی ژل رویال

| بازدید : 25012

هانی ژل: غذا ـ دارویی فراسودمند برای کاهش خستگی و افزایش انرژی و بهبود کیفیت زندگی

زندگی امروزین مملوّ از تنش ­ها و تنیدگی­ های عصبی ناشی از زندگی شهری و جامعۀ صنعتی است. همۀ آنچه آدمی را مستعد بیماری ­های مختلف جسمی و روحی می­ کند. در این میان برای از بین بردن ضعف خستگی بدن و کاهش خستگی و افزایش قدرت بدن هانی ژل رویال ترکیبی را تولید کرده است که با توانایی بالا امکان افزایش قدرت بدن و کاهش خستگی در بدن در دوران نقاهت بیماری ، ضعف بیماری ، خستگی ناشی از شیمی درمانی و ورزش های سنگین را دارد.

هانی ژل رویال فرآورده ­ای طبیعی و یک غذاداروی فراسودمند است و در ترکیب آن از بهترین و با کیفی­ت ترین عسل و بهترین ژل رویال در کنار عصاره عناب استفاده شده است. هانی ژل با هم افزایی (تاثیر سینرژیک) اجزای خود، تاثیرات آنتی اکسیدانی قدرتمندی دارد و از سلولهای بدن در مقابل رادیکال­های آزاد حفاظت می­کند. همچنین در کاهش علایم سرماخوردگی، التهابات بدن، و بعضی از عفونت­های باکتریال اثرگذار بوده است. وجود تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان شامل پلی­فنول­ها (کافئیک اسید، کریسین، گالانژین، کوئرستین، کائمپفرول، آکاستین، پینوسمبرین، پینوبانکسین، آپیژنین)، یوژنول، انواع ویتامین­های گروه ب و سایر ویتامین­ها، فروکتوز، گلوکز، مواد معدنی چون پتاسیم، کلسیم، سدیم، روی، آهن، مس، منیزیم به همراه سایر مواد مغذی مورد نیاز برای انسان باعث می­شود تا این معجون فراسودمند، غذایی حافظ سلامتی و شفابخش قلمداد شود.

 

برای انجام تست خستگی کلیک کنید!

 

 

ژل رویال

عسل طبیعی می­تواند تاثیرات دارویی داشته باشد لذا به منظور تایید کیفیت عسل، دپارتمان کشاورزی ایالات متحده امریکا درجه­ بندی کیفی در نظر گرفته است که عسل­ ها بر اساس شفافیت، عطر، طعم و فقدان رسوبات امتیاز میگیرند و در این امتیازدهی رنگ اهمیتی ندارد.

عسل یک منبع سرشار از کربوهیدرات برای ورزش­های حرفه­ ای محسوب می­شود. همچنین برای درمان آسم، تب یونجه، اسهال و زخم­های معده ناشی از هلیکوباکترپیلوری مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه عسل به عنوان ماده ای با تاثیرات آنتی باکتریال و ضد التهابی شناخته شده است. با تایید سازمان غذا و داروی آمریکا در سال 2007، عسل برای درمان زخم های پوستی، از جمله زخم سوختگی، آفتاب سوختگی، زخم بستر و زخم پای دیابتیک اشاره کرد.

شاید دلیل این امر تاثیر عسل بر عملکرد سیستم ایمنی باشد، از جمله اثر ترشحی TNF-α از مونوسیت­ها، مهار تولید گونه­ های اکسیژن واکنش ­پذیر شامل پراکسید هیدوروژن، رادیکال­های آزاد فاقد هیدروکسیل و اسید هیپوکلروس، تنظیم سیستم ایمنی از طریق مهار تخریب اکسیداتیو فاگوسیت­ها، کاهش سطح پروستاگلاندین­ها، جلوگیری از اکسیداسیون جدار سلولی، اثرات آنتی پرولیفراتیو و آپوپتوتیک، کاهش پرولیفراسیون سلولهای سرطانی. عسل بر روی رده­ های مختلفی از سلول­های سرطانی تا کنون آزمایش شده است که در اکثر موارد اثرات مهارکنندگی داشته است.

در پژوهشی دیگر، برای پیشگیری نوتروپنی ناشی از کموتراپی و افزایش کیفیت زندگی و کاهش خستگی بیماران از عسل استفاده شده است.


 

ژل رویال هانی ژل

 

 

هانی ژل را نسل جدیدی از دارو باید دانست که دارای خواص به اثبات رسیده فراوانی است . از مهمترین خواص هانی ژل می توان به کاهش خستگی بدن ، افزایش قدرت بدن ، بالابردن توان جسمی و جنسی ، افزایش قدرت باروری و نازایی .... رانام برد.

بیشتر درباره خواص ژل رویال بخوانید!


مقالات برگزیده
مقالات مرتبط
ویدئوهای مرتبط
کلمات کلیدی
1 نظر ثبت شده است
Matin

تشکر خیلی زیاد ممنون تان. استفاده هونی ژیل را یاد آور کنید تشکر.

پاسخ
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات