اخبار و تازه ها

رونمایی و استفاده وزیر بهداشت از هانی ژل رویال

| بازدید : 6783
رونمایی و استفاده وزیر بهداشت از هانی ژل رویال

صبح امروز مورخ 1397/09/12 طی مراسمی که با حضور مدیران و معاونین وزیر بهداشت در آن وزراتخانه برگزار گردید ، وزیر بهداشت از محصول هانی ژل رو نمایی کردند.

در این مراسم، محصول هانی ژل که در بهبود و تعادل سیستم ایمنی بدن و کمک به بیماران سرطان و ام اس موثر می باشد بسیار مورد توجه و استقبال ایشان قرار گرفت و تاکید داشتند که با فرهنگسازی مناسب بتوان از این محصول ایرانی در سطح عموم جامعه استفاده کرد تا زندگی مردم با سلامت و بدون بیماری و امراض باشد.


 دکتر  هاشمی، ضمن ابراز خرسندی از تلاش و اراده جوانان و دانشمندانی که در بستر شرکت های دانش بنیان در حوزه تولیدات و محصولات پزشکی، دستاوردهای ارزنده ای کسب کرده اند؛ استفاده از این فرصت ها را به ویژه در شرایط کنونی بهترین راهکار برای مقابله با تحریم ها دانست.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر لزوم تشویق جامعه به استفاده از محصولات داخلی، گفت: محصولاتی که با تأیید و نظارت وزارت بهداشت وارد بازار می شوند، از نظر استانداردهای کیفی و اثربخشی مورد تأیید و ضمانت ماست و مردم می توانند به این محصولات اعتماد کنند البته در صورتی که شرکتها با گذر زمان سطح کیفی محصولات خود را تنزل ندهند.

دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به محصولی که امروز رونمایی شد، گفت: در بین این محصولات یک شربت خوراکی ژل رویال قرار دارد که برای سالمندان بسیار مناسب است.


دکتر رضایی زاده رییس مرکز رشد فناوری طب و داروسازی سنتی و فرآورده های طبیعی، درباره داروی «هانی ژل» و مراحل تولید آن چنین بیان کرد: مراحل تحقیق و توسعه این دارو از سال 89 آغاز شده است و این دارو حاصل تلاش و پژوهش بیش از 10 نفر از اعضای هیأت علمی و دستیاران و متخصصان آنکولوژی و داروسازی است. برای این دارو تاکنون 2 کلینیکال ترایال با همکاری مرکز تحقیقات رادیوتراپی آنکولوژی انستیتوکانسر بیمارستان امام خمینی (ره) و بخش پرتودرمانی بیمارستان شهدای تجریش انجام شده است و تحقیقات بیشتر و گسترده تر با همکاری مرکز تحقيقات رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین پژوهشکده معتمد و مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی درحال انجام است.

در این مراسم جناب وزیر محصول شربت هانی ژل را استفاده و از طعم و مزه آن بسیار استقبال کردند و از اینکه این محصول مطابق نیاز و طبع ایرانی ها آماده و تولید شده ابراز خرسندی کردند.

 مصرف هانی ژل رویال

هانی ژل معجونی از ژل رويال و عسل و عصاره عناب ، غذا دارويي است كه بسياري از اجزاي ضروري و موثر براي حفظ سلامتي و عملكرد صحيح بدن انسان را تامين مي كند.این محصول توسط شرکت تحقیق و توسعه دایا دارو تهیه شده و برای عموم مردم قابل استفاده می باشد.

 

فیلم مراسم رونمایی و پوشش خبری آن

  مصرف هانی ژل رویال

 

هیچ نظری ثبت نشده است
نظر خود را وارد کنید