مقالات

7 ماسک ژل رویال برای زیبایی پوست

| بازدید : 13123

 

پیش از این در بسیاری از مقالات درباره تاثیر بی نظیر ژل رویال و ترکیبات آن توضیح دادیم. یکی از تاثیرات بی نظیر ژل رویال تاثیر آن بر زیبایی پوست و شفافیت آن است که در مقاله ژل رویال و زیبایی پوست به تفصیل به آن پرداختیم. در این مقاله قصد داریم چند نوع ماسک برای صورت با ژل رویال را معرفی کنیم.

 

عناصر ماسک ژل رویال

 ژل رویال به طور ویژه با انواع ماسک و با یک ترکیب منحصربه‌فرد از حدود 12 ماده طبیعی خالص ترکیب می‌شود که به راحتی جذب پوست شده و در صورت استفاده منظم در مدت زمان طولانی، پوست را نرم، صاف، درخشان و بدون چین و چروک می‌کند. این مواد دارای خواص نرم کنندگی، ضد پیری، ضد باکتریایی و ضد اکسیداسیون پوست هستند.

 


  جهت مشاوره و خرید هانی ژل رویال می توانید از طریق لینک زیر، لینک داروخانه های آنلاین، اقدام به خرید آن کنید:

فروش آنلاین هانی ژل

شربت تقویت کننده هانی ژل


 ژل رویال چه خواصی برای پوست صورت دارد؟

ژل رویال یکی از غنی‌ترین مواد طبیعی و مملو از مواد مغذی از جمله هر سه درشت مغذی (پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها) و همچنین اسیدهای آمینه ضروری، مواد معدنی و ویتامین‌های B1، B2 و B6 است. ژل رویال از نظر مواد مغذی متفاوتی که در بدن انسان تولید می‌شود و ترکیبات خاصی مانند پروتئین‌ها و اسیدهای چرب خاص که بدن انسان نمی‌سازد، می‌تواند مواد مغذی بدن انسان را تامین کند. این ژل به دلیل خواص بی‌نظیر خود برای پوست نیز مفید است. ژل رویال به پاکسازی پوست کمک کرده و با حفظ رطوبت و افزایش گردش خون، شادابی و سلامت پوست شما را افزایش می‌دهد.

مصریان باستان بر این باور بودند که ژل رویال بدن فرعون را جوان و زیبا نگه می‌دارد حتی پس از مرگ او. به همین دلیل ژل رویال را در کنار بدن او در میان گرانبهاترین اقلام طلایی و جواهرات سلطنتی قرار دادند. برای تهیه مومیایی نیز از ژل رویال استفاده کردند. مشخص شده است که ژل رویال دارای فعالیت ضد باکتریایی قوی است. روند پیری پوست را معکوس کرده و به همین دلیل است که ژل زنبور عسل اغلب در لوازم آرایشی پوست استفاده می‌شود. دکتر الفرید کیرشباومر، متخصص پوست آلمانی، در مقاله‌ای اشاره کرده است که ژل رویال با تحریک گردش خون، رساندن مواد مغذی اضافی به خون و همچنین به دلیل اکسیژن‌رسانی به پوست و تحریک دفع مواد زائد سلولی، روند پیری پوست را کند می‌کند.

 

ماسک‌های ژل رویال برای جذاب‌تر شدن پوست صورت

ژل رویال ترکیبی از ویتامین ها، آمینو اسیدها، آتی اکسیدان ها و بسیاری مواد دیگر است که همگی در سلامت پوست تاثیر شگفت انگیزی دارند. ژل رویال از ترکیبات موثری است که در ماسک های رفع چین و چروک و شادابی پوست استفاده می شود.

  • 1- ماسک ژل رویال و عسل

با استفاده از این ماسک پوستی شفاف و عاری از چین و چروک در انتظار شماست.

مواد لازم جهت تهیه ماسک ضد چروک ژل رویال:

1 قاشق غذاخوری ژل رویال

1 قاشق غذا خوری عسل

1 قاشق غذا خوری آلوئه ورا

طرز استفاده: ابتدا تمام موادر را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید و آن را بر روی پوست تمیز صورتتان پخش کنید .
پس از 20 دقیقه صورتتان را با آب ولرم بشویید.

این ماسک را می توانید دو بار در هفته استفاده کنید و از تاثیر آن  بر پوستتان شگفت زده شوید.


  • 2- ماسک ژل رویال برای جوش

مواد لازم جهت تهیه ماسک ژل رویال مخصوص جوش صورت:

ژل رویال

طرز استفاده: تنها کافیست این ژل را بر تمام سطح پوستتان بمالید و پس از 20 دقیقه پوستان را با آب ولرم بشویید.


  • 3- ماسک ژل رویال برای اگزما

تمامی ماسک هایی که برای درمان اگزما استفاده می شوند دارای خواص ضد التهابی هستند این ژل نیز از این قانون مستثنا نمی باشد.

مواد لازم:

1 قاشق غذا خوری ژل رویال

1 قاشق چایخوری روغن زیتون

طرز استفاده ماسک ژل رویال برای اگزما: تمام مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید و صبح ها آن را مانند کرم بر نواحی آسیب دیده بمالید و سپس بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.


  • 4- رفع لک با ژل رویال

مواد لازم:

1 قاشق غذا خوری ژل رویال

1 قاشق چای خوری روغن بادام

طرز استفاده : مواد را ترکیب کنید تا ترکیب یکدستی به دست آید سپس مواد را بر روی قسمت های لک دار بمالید و پس از 15 الی 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.


  • 5- ماسک سفید کننده ژل رویال

مواد لازم

1 قاشق چای خوری ژل رویال

1 عدد زرده تخم مرغ

1 قاشق چایخوری عسل

طرز استفاده : پس از ترکیب مواد ماسک را به مدت 20 دقیقه بر روی پوست بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید.


  • 6- ماسک ژل رویال و ترکیب نارگیل

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری ژل رویال

3 قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده (می‌توانید از روغن نارگیل نیز استفاده کنید)

یک قاشق غذاخوری شیر بادام

طرز استفاده: برای داشتن یک ماسک نرم کننده و جوانساز، تمامی این مواد را با هم مخلوط کرده تا ترکیبی یک دست داشته باشید. ماسک را درون یخچال بگذارید تا سفت شود. صورت خود را به خوبی تمیز کنید، سپس ماسک ژل رویال و شیر بادام را روی پوست قرار دهید. بعد از 20 دقیقه پوست را با آب ولرم بشویید. این ماسک هفته‌ای یک بار توصیه می‌شود.


  • 7- ماسک ژل رویال با ویتامین E

 مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری ژل رویال

1 عدد کپسول ویتامین E

طرز استفاده: مواد داخل کپسول ویتامین E را با یک قاشق غذاخوری ژل رویال مخلوط کنید. سپس ماسک را روی صورت کاملاً تمیز بمالید و پس از 10 دقیقه با آب گرم بشویید. این ماسک باعث جوانسازی و شادابی پوست شده و سلول‌های آسیب دیده پوست را ترمیم می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم 2 تا 3 بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.


  • 8- ماسک مرطوب کننده ژل رویال

مواد لازم:

تنها ژل رویال

این ژل به تنهایی باعث افزایش لطافت و حفظ رطوبت پوست شده و شادابی و نرمی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورید. از این ژل می‌توانید برای دست، پا و به طور کلی تمام قسمت‌های بدن استفاده کنید. ژل را روی پوست مالیده و پس از 15 دقیقه با آب سرد بشویید.

شما می‌توانید به راحتی با ترکیب ژل رویال با انواع مواد طبیعی مانند آلوئه‌ورا، گرده گل، عصاره بره موم و...  یک ترکیب سالم و شاداب کننده برای پوست خود داشته باشید. البته بسیاری از انواع ماسک‌های شیمایی ژل رویال نیز در بازار موجود هستند که پیشنهاد ما استفاده از ماسک‌های سالم خانگی است که نه تنها عوارضی ندارند، بلکه سالم نیز هستند.


 خواص مفید دیگر ژل رویال

  • ضد التهاب
  • کاهش کلسترول
  • کاهش قند خون
  • کمک به رشد کودکان
  • درمان ناباروری

نکته مهم قبل از مصرف ژل رویال و یا استفاده از ماسک ها اگر به زنبور عسل حساسیت دارید با پزشک خود مشورت کنید.


 

داروخانه آنلاین

 


مقالات برگزیده
مقالات مرتبط
ویدئوهای مرتبط
کلمات کلیدی
هیچ نظری ثبت نشده است
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات