مقالات

تقویت قوای جنسی و جسمی زنان با ژل رویال

| بازدید : 9275

 

حیات جنسی و موارد و مسائل مربوط به آن همیشه بحث‌برانگیز بوده‌اند؛ اما شاید در سال‌های اخیر صحبت کردن و باز کردن موضوعات مختلف برای کمک به افراد، بیشتر شده است و به‌جای ایجاد شرم و احساسات بد، راه‌حل‌هایی ارائه می‌شوند که می‌توانند در کمک به  انسان‌ها اعم از مرد و زن کمک بزرگی کنند؛ به‌طور مثال زنانی که در زندگی زناشویی‌شان با مشکلاتی روبرو هستند می‌توانند با پزشکان مجرب صحبت کنند تا به‌جای از دست دادن زندگی یا شکست‌های عاطفی راه‌حل بهتری برای حل مشکلشان پیدا شود،

با توجه به مشکلات موجود، یکی از موارد مشاهده‌شده در تحقیقات کم بودن قوای جنسی زنان است که می‌تواند دردسرساز باشد؛ موضوعی مانند سردمزاجی که می‌تواند در کم کردن قوای جنسی زنان تأثیرگذار باشد با استفاده از ژل رویال می‌تواند از بین برود یا کمتر شود. در ادامه توضیحاتی در مورد ژل رویال به شما ارائه می‌شود که می‌تواند کمک‌کننده باشد.

 

در موردن هانی ژل چه می دانید؟ کلیک کنید.

 خواص هانی ژل

 

 ژل رویال و قوای جنسی زنان

ژل رویال حاوی موادی مانند هورمون‌ها است که فعالیت جنسی و تولیدمثل  را پشتیبانی می‌کنند. همچنین استیل کولین، یک انتقال‌دهنده عصبی که در هدایت نورون‌های عصبی درگیر وجود دارد، تقویت می‌شود و هم به کمک آن مشکلاتی مانند سردمزاجی یا نرسیدن به ارگاسم حل می‌شوند و در نظر داشته باشید که این نورون‌ها می‌توانند در قوای جنسی زنان بسیار مؤثر باشند. علاوه بر تأثیرات ژل رویال برای قوای جنسی در سال‌های اخیر، زنان در سنین بالا از ژل رویال برای داشتن پوستهای زیبا، نرم و مرطوب استفاده کرده‌اند.

باید در نظر داشت همراه استفاده از ژل رویال، رژیم غذایی یک فرد برای آمادگی جنسی، میل جنسی و واکنش جنسی وی بسیار مهم است. یک رژیم غذایی خوب تقویت‌کننده غده‌های مختلف و متعادل‌کننده هورمون باید بخشی از برنامه شما باشد تا نتیجه بهتری بگیرید. این مواد غذایی تأثیرگذار شامل غلات سبوس‌دار به‌جای آرد سفید، میوه‌ها و سبزی‌ها تازه ارگانیک می‌شوند.

نمونه‌هایی از سبزی‌ها که مواد مغذی را برای نشاط جنسی بیشتر فراهم می‌کنند؛ شامل مارچوبه، کلم، گل‌کلم، کلم برو کلی، گوجه‌فرنگی، کدو، کدوسبز، هویج و نخودفرنگی هستند. میوه‌ها را نیز دست‌کم نگیرید؛ میوه‌های گرمسیری، آووکادو، انبه، پاپایا، مرکبات، موز، سیب، گلابی، آلو، هلو و شلیل را به میان وعده‌های خود اضافه کنید. همچنین توت‌فرنگی‌ها نیز می‌تواند نقش خوبی برای بالا بردن قوای جنسی شما داشته باشند.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن

جواب به سؤالات معمول درباره استفاده از ژل رویال

ممکن است حالا در ذهنتان سوالاتی ایجادشده باشد که ژل رویال چیست و به چه میزان می‌شود از آن استفاده کرد؛ اگر چنین سوالاتی در ذهنتان شکل‌گرفته است با ما همراه باشید.

 ژل رویال چیست؟

ژل رویال یک ترشح شیری سفید است که توسط زنبورهای کارگر تولید می‌شود و به‌عنوان غذا توسط ملکه استفاده می‌شود که به پرورش رشد زنبور ملکه کمک می‌کند. ژل رویال بانام‌های ژل رویال، شاه انگبین، ژل سلطنتی، غذای ملکه و شیر زنبورعسل  نیز شناخته می‌شود. ژل رویال را نباید با گرده زنبور یا خود عسل اشتباه گرفت. از ژل رویال در طب جدید به‌عنوان یک ژل کمکی در درمان علائم یائسگی و افزایش قوای جنسی استفاده‌شده است.

ژل رویال ممکن است در تهیه یک دارو برای درمان یک سری بیماری با گیاهان یا عصاره‌های دیگر ترکیب، تا تأثیرش بیشتر شود. از خواص ژل رویال نیز برای درمان تب استفاده‌شده است. بااین‌حال، تحقیقات نشان داده است که ژل رویال ممکن است در درمان بعضی از بیماری‌ها تأثیرگذار نباشد. سایر کاربردهایی که با تحقیقات ثابت نشده‌اند؛ اما تأثیراتی از ژل رویال در آن‌ها دیده‌شده است، این کاربردها شامل کمک به درمان سندرم قبل از قاعدگی، ناباروری،مشکلات جنسی، کلسترول بالا، زخم پای دیابتی، زخم معده، پانکراتیت، بیماری کبدی یا کلیوی، آسم، اختلالات پوستی و بسیاری از بیماری‌های دیگر است. قطعی نیست که ژل رویال در درمان هرگونه بیماری پزشکی اثرگذار است و استفاده دارویی از این محصول توسط تمامی پزشک‌ها تأیید نشده است.

 درواقع نباید به‌جای داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است از ژل رویال برای درمان و استفاده از اثرگذاری آن استفاده کنید. ژل رویال اغلب به‌عنوان یک مکمل گیاهی به فروش می‌رسد. مکمل‌های گیاهی و بهداشتی باید از یک منبع قابل‌اطمینان خریداری شود تا خطر آلودگی به حداقل برسد. ژل رویال همچنین ممکن است برای مواردی که در راهنمای محصول ذکر نشده است، مورداستفاده قرار گیرند؛ پس بهتر است قبل از خرید ژل رویال و استفاده از آن با پزشک خود مشورت کنید.

 

مصرف ژل رویال

اگر دوز مصرفی ژل رویال را فراموش کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر تقریباً زمان و دوز برنامه‌ریزی‌شده بعدی شما خیلی دقیق مشخص‌شده است، استفاده بیش‌ازحد از دوز مشخص‌شده را فراموش و از انجام چنین کاری صرف‌نظر کنید. اگر هم گاهی زمان‌بندی را جا انداختید و با زمان بندی مشخص‌شده پیش نرفتید در دوره بعدی برای جبران دوز فراموش‌شده از ژل رویال اضافی استفاده نکنید.

اگر بیش‌ازحد از دوز مشخص‌شده مصرف کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

به دنبال فوریت‌های پزشکی باشید یا با شماره پزشکتان تماس بگیرید تا بتوانند به بهترین نحو شمارا راهنمایی کنند.

هنگام مصرف ژل رویال از مصرف چه چیزهایی باید خودداری کنیم؟

از مصرف ژل رویال با سایر مکمل‌های گیاهی سلامتی که می‌توانند فشارخون شمارا کاهش دهند، خودداری کنید. این مکمل‌ها شامل آندروگرافیس، پروتئین کازئین، کو آنزیم Q-10، روغن ماهی و لیسیوم باشند که باید  به‌شدت از مصرف آن ها به طور همزمان با ژل رویال خودداری کنید.

 

ژل رویال

عوارض جانبی احتمالی ژل رویال چیست؟

در صورت وجود هر یک از این علائم و واکنش های آلرژیکی مانند کهیر، تنفس سخت، تورم صورت، تورم لب‌ها، زبان یا گلو با پزشک خود مشورت کنید؛ اگرچه همه عوارض جانبی ژل رویال به‌طور کامل شناخته‌نشده‌اند، ولی تصور می‌شود که ژل رویال هنگام مصرف برای مدت‌زمانی کوتاه و بازمان بندی مشخص ایمن است؛ اما در صورت مواجه با علائم غیرطبیعی بهتر است استفاده از ژل رویال را متوقف کنید و در صورت داشتن علائم زیر، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

درد معده همراه با اسهال خونی یا مشکل تنفسی (خس‌خس سینه، گرفتگی قفسه سینه، مشکل تنفس)؛ خوب است قبل از مصرف هر ماده، عوارض جانبی شایع ممکن را بدانیم و آگاهانه تصمیم بگیریم؛ ازاین‌رو به‌صورت خلاصه به عوارض جانبی شایع ژل رویال می‌پردازیم، این عوارض شامل خارش، سوزش یا بثورات در هنگام استفاده هستند. این موارد مطمئناً یک لیست کامل از عوارض جانبی این ماده نیستند و عوارض دیگری ممکن است هنگام مصرف رخ دهد. برای مشاوره پزشکی در مورد عوارض جانبی با پزشک خود تماس بگیرید.

چه داروهای دیگری ممکن است هنگام مصرف ژل رویال با آن تداخل دارویی داشته باشند؟

در صورت استفاده داروهای زیر از ژل رویال بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید:

وارفارین (کومادین، ژانتوون)؛ یا داروهای فشارخون در بالای این لیست قرار می‌گیرند و بسیار مهم است که هم‌زمان با ژل رویال مصرف نشوند. همچنین باید تأکید کرد این دو مورد تمام مواردی که مشکل‌ساز هستند فقط این دو مورد نخواهند بود. سایر داروها ممکن است با ژل رویال تداخل داشته باشند، ازجمله داروهای بدون نسخه، ویتامین‌ها و محصولات گیاهی. همه فعل‌وانفعالات همراه عوارض ممکن است برای محصول ذکر نشده باشند؛ بنابراین بهتر است احتیاط کنید.

 

درحالی‌که ژل رویال قرن‌ها در طب سنتی استفاده می‌شده، اما به دلیل عدم تحقیق توسط پزشکان ممکن است در بعضی از موارد مورد تأیید قرار نگرفته باشد. بااین‌وجود، این محصول زنبورعسل که متفاوت از عسل است هنوز هم به‌عنوان یک روش جایگزین برای انواع بیماری‌های جسمی و روحی ازجمله درمان تقویت قوای جنسی زنان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مصرف ژل رویال 100٪ بدون خطر نیست. برخی اوقات عوارض جانبی جدی گزارش‌شده است؛ اگرچه تحقیقات فعلی امیدوارکننده هستند ولی تحقیقات بیشتری برای تعیین چگونگی تأثیر ژل رویال در سبک زندگی سالم لازم است.

 

خرید اینترنتی ژل رویال


هیچ نظری ثبت نشده است
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات