مقالات

ضعف بعد از کرونا را با ژل رویال درمان کنید

| بازدید : 5915

 

بیشتر از یک سال است که با بیماری جدیدی که منشا ویروسی دارد، دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و همچنان تحقیقات برای مهار و درمان آن ادامه دارد. این بیماری دارای علائم زیادی است که برخی از آن‌ها برای مدت طولانی‌تری در بدن باقی می‌مانند. این علائم در موارد متعددی شامل ضعف، خستگی و یا اختلالات فکری بوده است. اما چگونه می‌توان به تسریع بهبود وضعیت بدن کمک کرد؟

داروهای زیادی برای بهبود شرایط جسمی فرد تجویز می‌شوند؛ اما اکنون‌که داروهای قطعی در دست نیست، می‌توان از طب سنتی بهره گرفت. ژل رویال از جمله مفیدترین مواد طبیعی است که در درمان ضعف بعد از کرونا تاثیر دارد. از جمله خواص ژل رویال برای ضعف بدن می‌توان به تقویت سیستم دفاعی بدن و افزایش انرژی اشاره کرد. در ادامه بیشتر به این موضوع و پیشنهاد هانی ژل اولین ارائه دهنده ژل رویال با مجوز سازمان غذا و دارو می‌پردازیم.

 

ژل رویال یا داروی سلطنتی

ژل رویال ترشحی شیری‌رنگ است که توسط زنبورهای عسل تولید می‌شود. نام‌گذاری این محصول به دلیل نوع استفاده آن است که تنها به منظور تغذیه ملکه استفاده می‌شود و زنبورهای دیگر حق استفاده از آن را ندارند. زمانی که یک زنبور ماده می‌میرد، با استفاده از ژل رویال، ملکه بعدی به وجود می‌آید. این ژل طبیعی به طور معمول حاوی 60-70 درصد آب، 12-15 درصد پروتئین، 10-16 درصد قند، 3-6 درصد چربی و 3 درصد ویتامین، نمک و اسیدهای آمینه است. اما توجه داشته باشید که این درصدها تقریبی هستند و ترکیب آن‌ها بسته به جغرافیا و آب‌وهوا متفاوت است.

 

ژل رویال

 

برخی مردم از ژل رویال به عنوان دارو استفاده می‌کنند. زیرا یافته‌ها مبنی بر آن هستند که این ژل سلطنتی، برای بدن دارای خواص زیادی است. گفته می‌شود ژل رویال در درمان بیماری‌ها نیز استفاده می‌شود که موارد زیر از جمله آن‌ها هستند: آسم، تصلیب شرایین، دیابت، خستگی، تب یونجه، کلسترول بالا، التهاب، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های قلبی، فشارخون بالا، زخم و التهابات پوستی، پانکراتیت و سندرم قبل از قاعدگی. این ماده دارای تأثیرات برجسته‌ای بر سیستم بدنی انسان است. از جدیدترین موارد نیز می‌توان به استفاده از ژل رویال برای ضعف بدن و درمان ضعف بعد از کرونا اشاره کرد.

 

ژل رویال برای ضعف بدن

ضعف بدن ناشی از کمبودهای آن است. با بروز کمبودها و ضعف‌ها، بدن همواره مستعد بیماری خواهد بود. این امر، فرصت نفوذ و فعالیت بیماری‌هایی با منشا باکتریایی و ویروسی را افزایش می‌دهد. بسیاری از بیماری‌های باکتریایی، با داروهای موجود قابل‌درمان هستند؛ اما در مواجه با بیماری‌های ویروسی، معمولا این بدن است که با مولد بیماری مبارزه می‌کند. در این مورد تنها کاری که از ما برمی‌آید، تقویت بدن و سیستم دفاعی بدن است. با توجه به اینکه تقویت سیستم دفاعی از مهم‌ترین عملکردهای ژل رویال در بدن انسان است، از این ژل ارزنده در موارد زیادی مانند درمان ضعف بعد از کرونا بهره می‌بریم.

همانطور که گفتیم، ژل رویال حاوی مواد مغذی بسیار و ویتامین‌های زیادی است. این ویتامین‌ها می‌توانند گلبول‌های سفید که مهم‌ترین سد دفاعی و مبارزان اصلی بدن هستند را تقویت کند. خواص ژل رویال برای ضعف بدن، تنها یک ادعای تو خالی نیست. نتایجی که طی تحقیقات و آزمایش بر روی نمونه‌های حیوانی انجام شده است، حاکی از آن هستند که ژل رویال باقدرت مقابله با مواردی مانند حدوداً 20 نوع باکتری، بیماری‌های خود ایمنی، آلرژی‌ها، سرطان‌ها، استرس و عفونت‌ها، می‌تواند به عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک چشمگیری کند. این ماده همچنین می‌تواند علاوه بر تقویت گلبول‌های سفید، آن‌ها را برای مبارزه با ویروس‌ها تحریک کند. بنابراین به نظر می‌رسد که در مبارزه با ویروس کرونا و مقابله با عفونت‌های ناشی از آن بتواند مفید واقع شود.

 

هانی ژل

درمان ضعف بعد از کرونا با ژل رویال

جالب است بدانید که درمان کرونا تنها یک روند 1 هفته یا یک‌ماهه نیست. بسیاری از مبتلاها تا 6 ماه و گاهی بیشتر، از حداقل یکی از علائم این بیماری رنج می‌برند. سندرم خستگی و مه مغزی از جمله موارد دیده‌شده در میان این دسته مبتلایان است. سندرم خستگی بیماری است که در آن، فرد تحمل جسمی و ذهنی خود را از دست می‌دهد و با انجام دادن ساده‌ترین کارها نیز خسته می‌شود.

این نوع ضعف جسمی از شایع‌ترین مواردی است که در میان بیماران دیده شده است. خستگی مبتلایان به این سندروم با خواب و استراحت نیز برطرف نمی‌شود. داروی مشخصی برای این افراد وجود ندارد و تنها با داروهایی که تقویت‌کننده‌های سیستم ایمنی را نیز شامل می‌شوند، به تسریع بهبود آن می‌توان کمک کرد. مه مغزی نیز نوعی اختلال فکری است که طی آن، برخی توانایی‌های ذهنی فرد، مانند پردازش و درک اطلاعات، قدرت دیدن و شنیدن و درک زبانی، دچار اختلال می‌شوند.

 

هانی ژل

 

همانطور که مشاهده می‌کنید، سیستم ایمنی در تمامی مراحل ابتلا به ویروس کرونا مهم است. بدن با ابتلا به بیماری‌هایی مانند کرونا، کم‌کم خالی از انرژی و توان مقابله می‌شود. در این شرایط، فرد احساس خستگی، بی‌حالی و ضعف می‌کند. این ضعف، ناشی از مبارزه بدن با عوامل بیماری‌زا است. بنابراین افراد مبتلا، به میزان بیشتری مراقبت و تقویت قوای جسمی نیاز دارند. در اینجا است که ژل سلطنتی می‌تواند مهارکننده و بهبوددهنده بیماری در فرد باشد. این ماده دارای ارزش غذایی بالایی است. بنابراین می‌تواند خود را سریعاً به گلبول‌های سفید برساند و آن‌ها را تجدید قوا کند. شاید بپرسید چگونه؟

ویتامین C، تنها یکی از ویتامین‌های موجود در ژل رویال است که با افزایش تعداد گلبول‌های سفید، به افزایش نیروی دفاعی بدن کمک می‌کند. به همین دلیل است که از مهم‌ترین توصیه‌های این روزها، مصرف مقدار زیادی پرتقال است.

ویتامین E موجود در این ژل دارای خواص آنتی اکسیدانی است و تولید سلول‌های سفید موردنیاز بدن را تقویت می‌کند. ویتامین A با افزایش میزان لنفوسیت‌ها و سلول‌های نابودگر، این روند دفاعی را تقویت می‌کند.

ویتامین D موجود در ترکیبات ژل رویال، قادر به مقابله با عفونت‌های تنفسی است که از مهم‌ترین خطرات تهدیدکننده مبتلایان ویروس کرونا به شمار می‌رود. بنابراین وجود مقدار کافی از آن در بدن، از ملزومات مبارزه با این بیماری به شمار می‌رود. گفته می‌شود اغلب مبتلاهایی که فوت کرده‌اند، دچار کمبود ویتامین K بوده‌اند. وجود این ویتامین برای بدن حیاتی است و در نبود آن، سیستم ایمنی بدن به شدت تضعیف می‌شود. این ویتامین نیز از ترکیبات ژل رویال است.

 

آیا ژل رویال یک نوع درمان برای کرونا است؟

خیر. این‌طور نیست. در صورت حقیقت داشتن این موضوع، تلاش‌ها برای یافتن واکسن کووید 19 بی‌فایده بود و با مصرف ژل رویال همه مبتلایان درمان می‌شدند. در این روزها که بازار شایعات و ادعاهای توخالی برای فروش محصولات باقی مانده در انبار داغ است، خوب است که واقع بینانه به موضوعات مطرح شده نگاه کنیم. ژل رویال یک نوع درمان نیست؛ بلکه نوعی یاری‌دهنده است. این ژل نیز مانند بسیاری مواد طبیعی، برای بازیابی سلامت و انرژی افراد استفاده می‌شود و به دلیل غنی بودن ترکیبات آن، استفاده از ژل رویال به نظر فکری به‌جا و موثر می‌آید. ژل رویال علاوه بر ویتامین‌هایی که قبل‌تر ذکر شد، دارای مواد مفید بسیار زیادی است که سلامتی بدن را از جهت‌های زیادی تضمین می‌کند.

 

خواص ژل رویال

 

عوارض ژل رویال

توجه داشته باشید که ژل رویال برای برخی افراد دارای عوارض است. بنابراین پیش از استفاده از این ماده، حتما به چند نکته دقت کنید. توجه داشته باشید اگر به زنبور و یا گرده گل حساسیت دارید، ممکن است به این ژل نیز واکنش آلرژیک نشان دهید. همچنین افراد مبتلا به آسم، در خطر حساسیت ژل رویال قرار دارند. اگر از این دسته افراد نیستید، بازهم اطمینانی برای عدم واکنش آلرژیک بدن شما به این ماده وجود ندارد؛ بلکه از احتمال بروز این عارضه کاسته شده است. دسته بسیار کوچکی از مصرف‌کنندگان، بعد از مصرف ژل رویال عوارضی مانند اسهال، سرفه، سرگیجه، دل‌درد، تپش قلب، حالت تهوع و مواردی مانند این را گزارش داده‌اند. درصد این موارد کم بوده است؛ اما توجه به آن ضروری است.

ژل رویال برای ضعف بدن بسیار مفید است؛ اما این ماده دارای فواید زیادی برای بدن است که درمان خستگی و تقویت سیستم ایمنی بدن، تنها دو مورد از آن‌ها هستند. بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که هرچند این ژل سلطنتی در درمان ضعف بعد از کرونا موثر است، اما درمان‌کننده اصلی نیست. این تنها به کاهش خطرات و افزایش قوای بدن کمک می‌کند.

به این نکته دقت داشته باشید که ژل رویال را از فروشگاه‌های معتبر آن خرید کنید. ازآنجایی‌که ژل رویال دارای ارزش بالایی است، سودجویان زیادی با فروش نمونه‌های تقلبی آن به کسب درآمد خود مشغول هستند. هانی ژل به عنوان تنها دارنده مجوز سازمان غذا و دارو در این حوزه، بهترین و طبیعی‌ترین ژل رویال را در دسترس همگان قرار می‌دهد. کیفیت و تازگی از مهم‌ترین ویژگی‌های ژل رویال است که تنها در صورت طبیعی بودن و بسته‌بندی مناسب آن به دست می‌آید. هانی ژل توانسته است با بهترین بسته‌بندی و تازه‌ترین محصولات، پرچم‌دار فروش ژل رویال در ایران باشد و رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورد.

 

خرید ژل رویال


هیچ نظری ثبت نشده است
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات