مقالات

مزایای ژل رویال برای درمان و مراقبت از مو

| بازدید : 7063

شاید تعجب کنید که بدانید استفاده از ژل رویال برای درمان و مراقبت از مو قبلاً توسط تعداد بی شماری از افراد که از ژل رویال استفاده کرده اند اثبات شده است. قدرت ژل رویال سلطنتی حتی از سایر محصولات گران قیمت تجاری مو فراتر رفته است. به همین دلیل است که اگر می خواهید موهای سالم داشته باشید ، می توانید استفاده از ژل رویال را امتحان کنید.


 

شما می توانید جهت مشاوره و خرید شربت هانی ژل با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تلفن    02122893497            02122893167             02122893473

 

 


آیا می دانید عمده ترین علت آسیب دیدن مو به دلیل استفاده از محصولات شیمیایی خشن است که نویدبخش مناسب موهای سالم است؟ یکی دیگر از دلایل عمده آسیب مو استفاده از وسایل حرارتی و حالت دهنده مو هستند. در نتیجه ، موهای آسیب دیده به مواد مغذی ضروری احتیاج دارند که توسط ژل رویال تأمین می شود.

ژل رویال پر از ویتامین ها و مواد معدنی غنی است که موهای شما را سالم می کند و باعث رفع خشکی می شود. با این کار ، فولیکولهای مسدود شده موهای شما نیز باز می شود و به آن امکان جذب بیشتر مواد مغذی تهیه شده توسط ماده ژل رویال را می دهد. پروتئین ها و اسیدهای آمینه در این مواد مغذی وجود دارند که می توانند پوست سر را جوان کنند و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک کنند.

نتایج شگفت انگیزی از افرادی که از ژل رویال برای تقویت موهایشان استفاده کرده اند :

ژل رویال فولیکول های مو را باز می کند

خشکی مو نتیجه فولیکولهای مو مسدود شده است. همانطور که قبلاً گفته شد ، استفاده از ژل رویال می تواند این فولیکول ها را آزاد کند  و به آنها امکان جذب مواد مغذی لازم را بدهد. به محض این اتفاق ، رشد سریعتر،  موهای سالم ، قوی و نرم مشاهده می شود.

ژل رویال پوست سر را جوان سازی کرده و بافت های آسیب دیده مو را ترمیم می کند

پوست سر و بافت های آسیب دیده عامل اصلی ضعف رشد مو یا ریزش مو است. خوشبختانه ، ژل رویال قادر به بازگرداندن آنها است.

استفاده از ژل رویال موها را مرطوب نگه می دارد

 

مزایای ژل رویال برای مو

اگر از موهای خشک رنج می برید که به راحتی می شکنند ، استفاده از ژل رویال درمانی مناسب برای این نوع شرایط است.. علاوه بر این ، ضخامت موهای شما را نیز اندکی افزایش می دهد و باعث می شود آنها در برابر شکستگی مقاوم تر شوند.

ژل رویال راه حلی دائمی برای شوره سر

بسیاری از افراد، بخصوص خانم ها  به دلیل موهای بلند خود از شوره سر رنج می برند. اما با استفاده از نرم کننده مو ژل رویال ، خشکی غیر طبیعی پوست سر  از بین می رود.

نرم کننده مو ژل رویال

نرم کننده مو ژل رویال جزو محصولات آرایشی و بهداشتی است که از ترکیبات تهیه شده از ماده طبیعی ژل رویال ساخته شده است. بعد از شامپو زدن مستقیماً روی پوست سر و موهایتان استفاده کنید. برای بهترین نتیجه ، توصیه می شود موهای خود را کاملاً شانه کرده و بشویید. اگر موهای شما آسیب دیده است ، پیشنهاد می شود حداقل 10 دقیقه بگذارید ژل رویال روی موهایتان بماند.

امروزه محصولات بسیاری از نرم کننده موهای ژل رویال در بازار وجود دارد. با این حال ، در انتخاب محصول دقت کنید، چرا که انواع تقلبی آن در بازار کم نیستند.

قبل از خرید حتما از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

کپسول / مکمل ژل رویال

با مصرف کپسول های ژل رویال یا مکمل ها ، موهای آسیب دیده نیز قابل درمان و مراقبت هستند. در واقع ویتامین ای است که به شکل کپسول ، قرص یا مایع به وجود می آید.

از اوایل دهه 1920 میلادی ، ژل رویال به یکی از موضوعات اصلی مطالعات بیشمار در زمینه پزشکی تبدیل شد. نتایج تحقیقات نشان می دهد که این ماده طبیعی حاوی ویتامین ها و مواد مغذی بسیار بالایی است. از جمله محتوای خاص این ویتامین ها اسیدهای آمینه و مواد معدنی هستند که موهای شما را حتی در حالی که هنوز در فولیکول رشد می کنند تغذیه می کنند.

ژل رویال برای درمان ریزش مو

یکی از مسئولان تولید مو و ناخن های شما پروتئین فیبری به نام "کراتین" است. بیشتر افرادی که از ریزش مو رنج می برند ، کراتین کافی در بدن ندارند. بنابراین ، این پروتئین فیبری باید تقویت شود که ژل رویال قادر به تقویت آن باشد.

ژل رویال در واقع حاوی ویتامین ای از کمپلکس B است که به عنوان "بیوتین" شناخته می شود. این نوع ویتامین می تواند به تولید کراتین کمک کند.

درباره تاثیر ژل رویال بر ریزش مو به صورت تخصصی تر بخوانید:

ژل رویال و ریزش مو

جدا از بیوتین، اسید فولیک و اینوزیتول وجود دارند. اسیدفولیک مسبب رشد مجدد یا ترمیم مو است. نه تنها این ، باعث رشد سالم سلول ها و بازسازی پوست نیز می شود. اینوزیتول نوع دیگری از ویتامین است که برای رشد مو اهمیت دارد. تامین کافی این سه پروتئین در بدن شما اغلب مانع از ریزش مو می شود. با استفاده از  مکمل های ژل رویال می توان از این بیماری جلوگیری کرد و یا درمان کرد.

علاوه بر این ، ژل رویال ماده ای است که می تواند باعث واکنش آلرژیک به هر کسی که به محصولات زنبور عسل حساسیت دارد شود، پس قبل از شروع به مصرف حتما این نکته را مدنظر داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 


مقالات برگزیده
مقالات مرتبط
ویدئوهای مرتبط
کلمات کلیدی
هیچ نظری ثبت نشده است
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات