مقالات

طرز تهیه دمنوش‌های لاغری خانگی

| بازدید : 979

 

داشتن وزن متعادل و کاهش وزن اضافی نشان دهنده سلامتی فرد است. اضافه وزن می‌تواند باعث افزایش فشار به بدن و در نهایت چاقی مفرط شود که انواع مشکلات سلامتی مانند بیماری‌های قلبی، دیابت، خستگی، احساس نفخ و... را با خود همراه دارد. خبر خوب این است که دستیابی به وزن متعادل آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت یا غیرممکن نیست. تنها چیزی که نیاز دارید کمی اراده و صبر است تا به وزن ایده آل خود دست یابید.

شما می‌توانید در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب، از برخی دمنوش‌های گیاهی لاغری خانگی برای کاهش وزن خود استفاده نمایید. در این نوشتار هانی ژل برخی از این دمنوش‌های گیاهی و طرز تهیه آن‌ها را بیان کرده‌ایم. همچنین با چند فرمول لاغری و کاهش وزن با عسل بیشتر آشنا شوید؛ کلیک کنید.

 

راه حلی برای کاهش وزن طبیعی

این تقصیر شما نیست و هرگز نباید از بدن خود متنفر باشید. بدن شما همان چیزی است که طبیعت به شما داده است! بدن شما سزاوار این است که با احترام، عشق، و نهایت مراقبت با آن رفتار شود. اجازه ندهید مجلات یا اینستاگرام بهترین فرم یا فرم بدن شما را تعیین کنند. اغلب گفته می‌شود که گرسنگی بهترین راه برای کنترل اشتهاست، اما این می‌تواند منجر به افراط‌های ناسالم شده که در نهایت به بدن شما آسیب می‌رساند.

برخی از گیاهان دارویی می‌توانند به کاهش وزن طبیعی شما کمک کنند. عسل از جمله مهم‌ترین مواد غذایی مناسب برای کاهش وزن است. شما می‌توانید با کمک دمنوش‌های لاغری خانگی زیر احساس خوبی نسبت به خود داشته و به مراقبت از بدن خود به روشی سالم و بدون افراط ادامه دهید!

 

چرا دمنوش گیاهی برای کاهش وزن مفید است؟

اگر به دنبال لاغری هستید و به این فکر می‌کنید که بهترین محصول طبیعی برای کاهش وزن چیست، نیازی نیست به دنبال موارد سخت و غیرقابل دسترس بگردید. دمنوش های لاغری گیاهی سال‌هاست که به عنوان یک کمک طبیعی برای کاهش وزن مورد استفاده قرار گرفته و مطالعات، کارایی آن را در این مورد تایید کرده اند.

درست کردن دمنوش گیاهی، تاثیر آرامش بخشی بر سلامتی داشته و استرس که خود از عوامل افزایش وزن است را کاهش می‌دهد. دمنوش گیاهی از ابتدا با فواید درمانی بسیاری همراه بوده است. محافظت از آسیب سلولی، تقویت سیستم ایمنی و تنفسی، افزایش تمرکز و هر مزیتی که برای سلامتی فکر می‌کنید، در دمنوش‌های گیاهی نهفته است.

چیزی که دمنوش‌های گیاهی را برای لاغری مناسب می‌کند، این واقعیت است که آنها به خودی خود کالری کمی دارند. آنها همچنین دارای ویژگی‌هایی هستند که به طور سالم اشتها را سرکوب کرده و به مبارزه با سلول‌های چربی جدید که در بدن ایجاد می‌شود کمک می‌کند.

 

بهترین دمنوش های لاغری

 

بهترین دمنوش لاغری خانگی و طرز تهیه آن

اگرچه نوشیدن دمنوش گیاهی به طور کلی برای سلامتی شما مفید است و نمی‌توانید با گیاهانی که به طور طبیعی سلامت شما را بهبود می‌بخشند اشتباه کنید، ممکن است فکر کرده باشید که بهترین دمنوش برای کاهش وزن چیست؟ یکی از موثرترین راه‌هایی که دمنوش می‌تواند چاقی را مهار کند، در دستگاه گوارش از طریق مهار آنزیم‌هایی مانند لیپاز پانکراس، آمیلاز و گلوکوزیداز است. پلی فنول‌های دمنوش با مهار این آنزیم‌ها، سرعت جذب چربی‌ها و قندها را کاهش می‌دهند، در نتیجه کالری دریافتی در بدن کاهش می‌یابد. با مصرف دمنوش های لاغری خانگی زیر احساس سبکی، تناسب اندام و راحتی خواهید داشت:

 

دمنوش سیب: بهترین دمنوش برای کاهش وزن در شب

دمنوش میوه سیب فواید زیادی برای سلامتی دارد. از خواص این دمنوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت ایمنی: یک سیستم ایمنی خوب برای کاهش وزن موثر ضروری است. اگر بیمار هستید و بدن شما احساس ضعف می‌کند، ممکن است بیشتر دچار افزایش وزن شوید.
  • با کلسترول مبارزه می‌کند: فیبر محلول و پلی فنول‌های آنتی اکسیدانی موجود در این دمنوش به کاهش سطح لیپوپروتئین با چگالی کم یا معمولاً به عنوان کلسترول بد از خون کمک می‌کند. این دمنوش همچنین به چربی سوزی بدن کمک می‌کند.
  • به هضم غذا کمک می‌کند: یک سیستم گوارشی سالم برای کاهش وزن بهتر ضروری است. دمنوش سیب به هضم کمک می‌کند زیرا سیب حاوی مقادیر خوبی از فیبر محلول است که برای کاهش وزن نیز بسیار مفید است. سیب همچنین دارای اسید مالیک است که از سیستم گوارشی مراقبت می‌کند.
  • تنظیم قند خون: دمنوش سیب به بهبود تعادل متابولیک کمک کرده و سطح قند خون را تنظیم می‌کند. ترکیبات فنولیک موجود در این دمنوش از هرگونه نوسان ناگهانی در سطح قند خون جلوگیری کرده و نیاز شما را به خوردن بیشتر را کاهش می‌دهد.
  • دارای کالری بسیار کم: سیب میوه ای با کالری کم است. بنابراین، چه ترجیح می‌دهید سیب بخورید یا آن را به شکل دمنوش‌های خوشمزه بنوشید، می‌توانند در حفظ شمارش کم کالری بسیار مفید باشند.

 

طرز تهیه دمنوش سب برای لاغری

برای تهیه دمنوش سیب مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک قاشق دمنوش خوری میوه سیب خشک شده را در 200 میلی لیتر آب سرد بریزید.
  2. کمی بجوشانید و بگذارید 15 دقیقه بماند.
  3. صاف کرده و 2 تا 3 بار در روز بنوشید.

نوشیدن منظم این دمنوش 2 تا 3 بار در روز، که یکی از آنها به طور ایده آل 3 ساعت قبل از رفتن به رختخواب است، به حفظ تعادل و سوزاندن چربی حتی در هنگام خواب کمک می‌کند!

 

دمنوش دارچین و عسل برای کاهش وزن

همانطور که می‌دانید دارچین نوعی ادویه است که خواص زیادی بای سلامتی دارد. این ادویه از پوست درخت دارچین به دست آمده و می‌توان از آن در غذاها و نوشیدنی‌های متعددی استفاده کرد. یکی از بهترین راه‌ها برای مدیریت تناسب اندام، استفاده از دارچین و عسل برای کاهش وزن و لاغری است. برای درست کردن دمنوش لاغری خانگی دارچین و عسل مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک قاشق دمنوش خوری عسل به همراه نصف قاشق دمنوش خوری دارچین را با یک لیوان آب مخلوط کنید.
  2. آن را درون یخچال قرار داده و روزی دو مرتبه از آن بنوشید.

خواص متابولیکی این دو ماده به شما کمک می‌کند تا در طول روز انرژی گرفته و اشتها شما کاهش یابد. این مخلوط همچنین به جلوگیری از پرخوری کمک می‌کند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره خواص دارویی عسل کلیک کنید.

 

طرز تهیه دمنوش لاغری

 

دمنوش دانه رازیانه: با نفخ خداحافظی کنید!

دمنوش دانه رازیانه بدون شک یکی از بهترین دمنوش‌های لاغری خانگی برای کاهش وزن و نفخ است. دمنوش دانه رازیانه نقش بسیار ویژه‌ای در دستگاه گوارش دارد. همچنین به درمان مشکلات معده و سوء‌هاضمه پس از رژیم کمک کرده که آن را به یکی از بهترین دمنوش‌های گیاهی برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. این دمنوش لاغری خانگی منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها، فیبر و مواد معدنی است که همگی برای سوزاندن چربی مهم هستند. دلایل خاصی که دمنوش دانه رازیانه را برای کمک به کاهش وزن ایده آل می‌کند:

  • اشتها را کاهش می‌دهد: دمنوش دانه رازیانه یک منبع غنی از فیبر است که به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی تری سیر بمانید و از هوس و پرخوری جلوگیری می‌کند. این بدان معناست که کالری کمتری وارد بدن می‌شود، بنابراین وزن کم می‌کنید.
  • از ذخیره چربی جلوگیری می‌کند: مصرف دمنوش دانه رازیانه با بهبود جذب مواد معدنی و ویتامین در بدن به کاهش ذخیره چربی کمک می‌کند.
  • بدن را سم زدایی می‌کند: این دمنوش دارای خواص ادرارآور است. از این رو، نوشیدن دمنوش رازیانه به حذف سموم از بدن کمک کرده که به نوبه خود به کاهش وزن بیشتر کمک می‌کند.
  • متابولیسم را افزایش می‌دهد: دمنوش دانه رازیانه متابولیسم شما را افزایش داده که کلید نهایی کاهش وزن به روشی متعادل است.
  • با استرس اکسیداتیو مقابله می‌کند: این دمنوش لاغری خانگی سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی مانند سلنیوم، فسفر، روی، کولین، منگنز، بتاکاروتن و لوتئین است. همه اینها از بدن شما در برابر رادیکال‌های آزاد که باعث استرس اکسیداتیو می‌شود محافظت می‌کند.

 

طرز تهیه دمنوش لاغری خانگی دانه رازیانه

  1. یک قاشق دمنوش خوری دانه رازیانه را به آرامی له کنید.
  2. آن را به یک فنجان 200 میلی لیتری آب جوش اضافه کنید.
  3. روی آن را بپوشانید و بگذارید 10 دقیقه دم بکشد.
  4. این دمنوش لاغری خانگی را 3 بار در روز بنوشید.

 

دمنوش گل رز: کاهش دهنده چربی شکم

دمنوش لاغری خانگی گل رز یکی از رایج ترین دمنوش‌هایی است که برای کاهش وزن در دنیای دمنوش‌های گیاهی استفاده می‌شود. این دمنوش نه تنها در مبارزه با بیماری‌های مزمن و مبارزه با سلول‌های سرطانی، دیابت و کلسترول موثر است، بلکه به تقویت ایمنی و بهبود گردش خون و سلامت کلی کمک می‌کند. محققان دریافته‌اند که دمنوش گل رز در موارد زیر بسیار موثر است:

  • کاهش حجم کل چربی شکم
  • محو کردن ناحیه چربی احشایی شکم
  • کاهش وزن کلی
  • کاهش درصد چربی بدن

 

طرز تهیه دمنوش لاغری خانگی گل رز

توصیه می‌شود قبل از غذا یک فنجان دمنوش گل رز میل کنید، زیرا باعث احساس سیری بیشتر شده و به کنترل اشتها کمک می‌کند. برای تهیه یک فنجان دمنوش خوش طعم گل رز، تنها کاری که باید انجام دهید این است:

  1. یک تا 2 قاشق دمنوشخوری گل رز را در 200 میلی لیتر آب سرد بریزید و بگذارید خیس بخورد.
  2. آن را بجوشانی، روی آن را بپوشانید و بگذارید 10 الی 15 دقیقه دیگر دم بکشد.
  3. 3 فنجان از این دمنوش در روز برای کاهش وزن و لاغری توصیه می‌شود.

 

دمنوش لیمو و عسل برای کاهش وزن

یک راه عالی برای استفاده از عسل در کاهش وزن، مصرف نصف قاشق دمنوشخوری از آن با یک لیوان آب گرم و آب نصف لیمو است. نوشیدن این دمنوش لاغری خانگی در ابتدای صبح به سم زدایی بدن و افزایش انرژی در اندام‌ها کمک می‌کند. همچنین در طول روز کمتر احساس نفخ و تحرک بیشتری خواهید داشت.

برای مشاهده اثرات بیشتر این ترکیب، می‌توانید یک بطری دمنوش عسل و لیمو را همیشه همراه خود داشته باشید و به جای آن در طول روز بنوشید.

 

سفری سالم به سوی تناسب اندام

قطعا از نوشیدن دمنوش لذت خواهید برد! حتی اگر صرفاً به خاطر طعم و آرامش بخش بودن آن باشید. همراه با یک سبک زندگی سالم، یک یا دو فنجان از این دمنوش‌های لاغری خانگی در روز باعث کاهش وزن و جلوگیری از چربی مضر شکم می‌شود. ما در این مقاله بهترین انتخاب‌های خود را از بهترین دمنوش گیاهی برای کاهش وزن فهرست کرده‌ایم، به هر حال اگر هنوز هم به ماده قوی‌تری نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم محصول هانی ژل را امتحان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید و سفارش این محصول با کارشناسان ما در هانی ژل تماس بگیرید.

 

خرید اینترنتی هانی ژل رویال

 


هیچ نظری ثبت نشده است
نظر خود را وارد کنید

آخرین مقالات